News & Views

“Daily Deals” DOOH propagují na POS fintech platební terminály /

Švédský fintech Yabie vytvořil dynamické DOOH reklamy, které propagují produkty pro platební terminály a zároveň zabraňují plýtvání jídlem ve vyhlášené pekárně

Fintech Yabie nabízí řešení pro platební operace v maloobchodě zaměřené na malé podniky. V rámci propagace své technologie point-of-sale spolupracovala s pekárnou Socker Sucker ve Stockholmu. Vytvořili digitální OOH kampaň, která v reálném čase zobrazovala denní nabídky hodinu před koncem otvírací doby.

DOOH reklamy rozmístili na obrazovkách poblíž podniku a na každé uvedli sníženou cenu za konkrétní druh pečiva a adresu pekárny. Reklamy zároveň upozornovaly na to, kolik kusů pečiva zbylo a za kolik minut se pekárna bude zavírat. Jakmile si někdo koupil další housku, chleba nebo jiný druh pečiva, na reklamách došlo k aktualizaci zbývajícího množství. Na konci dne reklamní plochy oznamovaly, kdy se pečivo úplně vyprodalo.

Kampaň Last Call, která běžela od 24. do 30. dubna 2023, vytvořila agentura Animal sídlící v Stockholmu.

CMO Yabie Karl Garberg uvedl: „Spolupráce Yabie a Animal ukazuje sílu inovativní reklamy, která dokáže pozitivně ovlivnit myšlení lidí. Ve všeobecném světě fintechu, kde mnoho značek komunikuje podobně, je ještě důležitější vyniknout a vybudovat značku s kreativitou vysokého kalibru.“

 

 

Contagious Insight 

B2C2B / Když v roce 2017 Matt Talbot, nyní partner a CCO ve WorkInProgress, vyprávěl nám o B2B marketingu, řekl: „Realita je taková, že pokud něco uděláte s dopadem na spotřebitele, bude mít dopad i na vaše partnerské značky, protože ty řídí také lidé.“ Je to strategie, kterou Yabie v daném případě použila. Namísto zaměření na racionálnost produktu kampaň ukazuje, že POS systém Yabie je více než jen iPad a aplikace a takticky využívá reálných dat k řešení obchodního problému – v tomto případě pomáhá pekárně prodávat zbývající pečivo, které by jinak museli vyhodit. Contagious uvedla, že kampaň měla pomoci malým a středně velkým podnikům zjednodušit jejich platební procesy vzhledem k současným ekonomickým výzvám, kterým čelí. Herman Vieweg, kreativní ředitel v agentuře Animal, a Karl Garberg, CMO ve fimě Yabie, v rozhovoru pro Contagious uvedli: „Tyto podniky potřebují denně vydělat dostatek peněz na přežití. V jejich případě plýtvání potravinami není pouze ekologický problém, nýbrž i zásadní problém pro samotnou firmu.“ Výsledná DOOH kampaň skvěle ukazuje produkt a ilustruje, jak technologie od Yabie může poskytnout řešení i pro jiné malé podniky.

Silná konkurence / Podle agentury je Yabie jedna z nejrychleji rostoucích fintech společností ve Švédsku a zažila meziroční nárůst o 500 % v letech 2020–2021 a nárůst o 326 % v roce 2021–2022. Značka dokonce překonala Zettle od PayPalu v celkovém získaném médiu (což je impozantní, pokud vezmeme v úvahu, že je prý jeden z lídrů na trhu s POS v Evropě). Kampaně jako tato mohou napomoci růstu Yabie, prezentovat její nabídky a ukazovat, jak její technologie může maximalizovat příjmy malých podniků. Herman Vieweg, kreativní ředitel v agentuře Animal, nám řekl: „Pro promítání v reálném čase na obrazovkách jsme museli vyvinout aplikaci, kterou pekárna mohla používat a ovládat reklamy. Díky inovativní laboratoři Ocean Outdoor jsme to zvládli bez problémů.“ Tato kampaň ukazuje, jak Yabie jde nad rámec a vytváří bezproblémový softwarový systém, který funguje s technologií mimo kavárnu, reaguje na příležitost na trhu a vytváří jedinečný prodejní bod, který ji odlišuje od konkurence.


Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout