Švédský fintech Yabie vytvořil dynamické DOOH reklamy, které propagují produkty pro platební terminály a zároveň zabraňují plýtvání jídlem ve vyhlášené pekárně
Fintech Yabie nabízí řešení pro platební operace v maloobchodě zaměřené na malé podniky. V rámci propagace své technologie point-of-sale spolupracovala s pekárnou Socker Sucker ve Stockholmu. Vytvořili digitální OOH kampaň, která v reálném čase zobrazovala denní nabídky hodinu před koncem otvírací doby.
DOOH reklamy rozmístili na obrazovkách poblíž podniku a na každé uvedli sníženou cenu za konkrétní druh pečiva a adresu pekárny. Reklamy zároveň upozornovaly na to, kolik kusů pečiva zbylo a za kolik minut se pekárna bude zavírat. Jakmile si někdo koupil další housku, chleba nebo jiný druh pečiva, na reklamách došlo k aktualizaci zbývajícího množství. Na konci dne reklamní plochy oznamovaly, kdy se pečivo úplně vyprodalo.
Kampaň Last Call, která běžela od 24. do 30. dubna 2023, vytvořila agentura Animal sídlící v Stockholmu.
CMO Yabie Karl Garberg uvedl: „Spolupráce Yabie a Animal ukazuje sílu inovativní reklamy, která dokáže pozitivně ovlivnit myšlení lidí. Ve všeobecném světě fintechu, kde mnoho značek komunikuje podobně, je ještě důležitější vyniknout a vybudovat značku s kreativitou vysokého kalibru.“
B2C2B / Když v roce 2017 Matt Talbot, nyní partner a CCO ve WorkInProgress, vyprávěl nám o B2B marketingu, řekl: „Realita je taková, že pokud něco uděláte s dopadem na spotřebitele, bude mít dopad i na vaše partnerské značky, protože ty řídí také lidé.“ Je to strategie, kterou Yabie v daném případě použila. Namísto zaměření na racionálnost produktu kampaň ukazuje, že POS systém Yabie je více než jen iPad a aplikace a takticky využívá reálných dat k řešení obchodního problému – v tomto případě pomáhá pekárně prodávat zbývající pečivo, které by jinak museli vyhodit. Contagious uvedla, že kampaň měla pomoci malým a středně velkým podnikům zjednodušit jejich platební procesy vzhledem k současným ekonomickým výzvám, kterým čelí. Herman Vieweg, kreativní ředitel v agentuře Animal, a Karl Garberg, CMO ve fimě Yabie, v rozhovoru pro Contagious uvedli: „Tyto podniky potřebují denně vydělat dostatek peněz na přežití. V jejich případě plýtvání potravinami není pouze ekologický problém, nýbrž i zásadní problém pro samotnou firmu.“ Výsledná DOOH kampaň skvěle ukazuje produkt a ilustruje, jak technologie od Yabie může poskytnout řešení i pro jiné malé podniky.
Silná konkurence / Podle agentury je Yabie jedna z nejrychleji rostoucích fintech společností ve Švédsku a zažila meziroční nárůst o 500 % v letech 2020–2021 a nárůst o 326 % v roce 2021–2022. Značka dokonce překonala Zettle od PayPalu v celkovém získaném médiu (což je impozantní, pokud vezmeme v úvahu, že je prý jeden z lídrů na trhu s POS v Evropě). Kampaně jako tato mohou napomoci růstu Yabie, prezentovat její nabídky a ukazovat, jak její technologie může maximalizovat příjmy malých podniků. Herman Vieweg, kreativní ředitel v agentuře Animal, nám řekl: „Pro promítání v reálném čase na obrazovkách jsme museli vyvinout aplikaci, kterou pekárna mohla používat a ovládat reklamy. Díky inovativní laboratoři Ocean Outdoor jsme to zvládli bez problémů.“ Tato kampaň ukazuje, jak Yabie jde nad rámec a vytváří bezproblémový softwarový systém, který funguje s technologií mimo kavárnu, reaguje na příležitost na trhu a vytváří jedinečný prodejní bod, který ji odlišuje od konkurence.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz