Prodejce elektroniky Elgiganten využil signál pro video asistenta rozhodčích v Premier League k propagaci slev na televize, odpovědí mu byla dvanáctinásobná návratnost investic
Severský prodejce elektroniky Elgiganten spustil v Dánsku kampaň, která mění signál pro video asistenta rozhodčích (VAR) ve fotbale na upozornění na nečekané slevy.
Kampaň vznikla ve spojení s Nord DDB, Stockholm a odstartovala v červnu během zápasů Premier League.
Elgiganten zjistil, že když rozhodčí během zápasu udělá signál pro VAR, vznikne gesto podobné obrysu televize. A toho značka v létě během zápasů Premier League využila. Vždy, když rozhodčí udělal signál pro VAR, aktivoval Elgiganten online slevu na jeden ze svých televizorů.
Akční nabídka platila pouze hodinu a její výši určoval okamžik, kdy ji rozhodčí signalizoval – s maximem stanoveným na 45 %. Například VAR signál v 35. minutě po začátku hry aktivoval 35% slevu.
Slevy nebyly vidět na televizních obrazovkách, nýbrž na sociálních sítích a na webových stránkách Elgigantenu. Díky kampani lidé věděli, kde mají během zápasů vyhlížet VAR signál.
Podle agentury se má kampaň během příští Premier League, Dánské Superligy a Evropského šampionátu vrátit.
Výsledky / Sleva se poprvé objevila během zápasu mezi Liverpoolem a Manchesterem City. Během tohoto utkání povolal rozhodčí VAR hned dvakrát – poprvé ve 24. minutě, podruhé ve 45. minutě druhé poloviny. Během jedné hodiny získal Elgiganten z prodeje televizí 290 tisíc dolarů (1,8 milionů dánských korun) – což pokrylo původní investici 25 tisíc dolarů (150 tisíc dánských korun) a dosáhlo ROI 12. Kampaň na webové stránky prodejce přilákala 105 tisíc unikátních návštěvníků a během prvního zápasu zde bylo živě 250 zákazníků.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz