News & Views

Delivery služba pomáhá zákazníkům překonat inflaci pomocí sledování cen potravin  /

Kanadská společnost SkipTheDishes vytvořila web, který monitoruje pokles cen potravin. Pomáhá lidem překonat krizi životních nákladů a nasbíral 400 milionů mediálních zobrazení

V dubnu 2023 vydala kanadská online delivery služba SkipTheDishes nástroj pro nakupování potravin, který doporučuje recepty na základě poklesu cen. Сílem bylo pomoci Kanaďanům získat cenově dostupné a výživné jídlo.

The Inflation Cookbook používá údaje o cenách u více než 400 ingrediencí v reálném čase od hlavních prodejců ve 100 obchodech, aby předpověděla největší pokles cen týdne. Na základě těchto dat nástroj vybírá sedm zdravých receptů, které si spotřebitelé mohou doma uvařit s použitím cenově nejvýhodnějších položek z daného týdne.

Lidé si mohou na platformě vybrat doporučené ingredience, které se poté přidají do košíku na stránkách nové delivery služby značky SkipExpressLane.

image 1 2

Kromě uvedení kuchařky se chystá značka darovat veškeré přebytečné potraviny ze svých 23 distribučních center Skip Express Lane místním potravinovým bankám po celé zemi. SkipTheDishes také daruje 100 tisíc dolarů Food Banks Canada – to znamená 200 tisíc jídel pro Kanaďany v nouzi, navíc k měsíčním potravinovým darům, které místní potravinové banky obdrží od Skip Express Lane po celý rok. 

Kampaň vznikla ve spolupráci s torontskou agenturou Dentsu Creative Canada. Lidé si mohou na webu kampaně „inflační kuchařku“ zdarma vyzkoušet.

Výsledky / Podle agentury přiláká The Inflation Cookbook 28 600 uživatelů týdně. Kampaň vygenerovala 400 milionů mediálních zobrazení a během prvního týdne přiměla přes 3 tisíce nových zákazníků k nákupu na stránkách SkipExpressLane. Předpokládá se, že tato iniciativa ušetří kanadským rodinám do prosince 2023 celkem 21,8 milionu dolarů.

image 3

Contagious Insight /

Pohodlí nade vše / Kampaň dává lidem přesvědčivý důvod, proč utrácet peníze za potraviny pomocí SkipTheDishes místo konkurenčních značek. Podle průzkumu agentury Statista v červnu 2023 je SkipTheDishes druhá nejoblíbenější online delivery služba v Kanadě, přičemž 45 % respondentů tuto službu využilo během předchozích 12 měsíců (hned za Uber Eats, který se může pochlubit 46 %, a DoorDash se 41 %). Vzhledem ke konkurenci potřebovala SkipTheDishes výhodu, aby mohla vyniknout, a zde to dělá tak, že investuje do vlastní delivery služby potravin, spíše než aby přímo bojovala s konkurencí.

The ​​Inflation Cookbook usnadňuje zákazníkům v ekonomické krizi dodržovat rozpočet a dělá za ně tvrdou práci – monitoruje ceny. Kuchařka obsahuje recepty využívající doporučené ingredience a dokonce navazuje na novou platformu obchodu s potravinami od Skips, takže si lidé mohou své zboží objednat rychle a přímo ke dveřím. Přináší také potřebná opatření – daruje přebytečné potraviny místním potravinovým bankám, aby zdůraznila svůj závazek k věci. Triple win: pro Skip, pro zákazníky, kterým na ceně opravdu záleží, plus pro místní potravinové banky a opět lidi, co potřebují pomocnou ruku.

Pro každou příležitost / Lidé mají tendenci omezovat v těžkých ekonomických časech utrácení za jídlo. Britský protějšek SkipTheDishes Just Eat v březnu oznámil, že zruší 1 700 delivery pracovních míst kvůli zpomalení takeaway poptávky. Vzhledem k tomu, že si jídlo s sebou objednává méně lidí, SkipTheDishes se chytře opírá o obchody. Pomáhá jim to udržet byznys a mít zisky nad vodou i v době krize životních nákladů. The Inflation Cookbook chytře přeformulovala myšlenku objednávání jídla a ukázala lidem, že mohou stále používat delivery aplikace a přitom nakupovat výživné ingredience, aby si doma mohli sami uvařit cenově dostupná jídla.

V našem Cost of Living Trend prozrazujeme, jak značka alkoholu Baileys překonala pokles tržeb po recesi v roce 2008 díky rozšíření příležitostí ke konzumaci nad jeden nebo tři doušky o Vánocích. V tomto případě Skip lidem připomíná svou delivery službu pomocí užitečného nástroje, který jim ukazuje, že i když si možná nechtějí objednávat donášku, stále existuje důvod, proč se mají na značku obrátit.

 Získejte členství v Contagious

Tento článek pochází z Contagious I/O, neustále doplňovaného a plně prohledávatelného repozitáře reklamních případových studií, hloubkových strategických rozhovorů a dalších materiálů. Pro další informace o členství v Contagious I/O nebo bezplatnou zkušební verzi klikněte sem.


Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout