Značka deodorantu v Austrálii sponzorovala oblast podpaží na dresech rozhodčích během kriketového turnaje a zvýšila prodeje o 10 %
Pro kriketovou Big Bash League (BBL) 2020/2021, tři měsíce trvající turnaj v Austrálii, využila značka deodorantu Rexona Clinical Protection z portfolia Unileveru nečekané mediální umístění. Logo ve tvaru fajfky společně s názvem značky umístila do podpaží dresů rozhodčích.
Kampaň Pitvertising vznikla ve spolupráci s agenturou Clemenger BBDO, Sydney. Kreativci v agentuře si všimli, že rozhodčí při soudcovování kriketu často zvedají jednu nebo obě paže. Při signalizaci, např. při udělení outu, je tak logo Rexony vykoukne ze skrytého místa právě, když na se na něj upírají zraky všech diváků.
Kampaň zaměřenou na sponzoring dresů – umístění loga Rexony na dresy všech rozhodčích Cricket Australia během 61 zápasů ligy – podpořila 15 a 30 vteřinová televizní reklama zdůrazňující, že deodorant poskytuje „trojnásobnou ochranu ve chvílích vysokého fyzického i stresového vypětí“.
Mladý muž, který soudcuje pracovní zápasu, musí v reklamě učinit náročné rozhodnutí, zda jeho šéf měl nebo neměl nohu před brankou.
Rexona se spojila také se stanicemi Channel 7 a Fox Sports, aby Pitvertising integrovala do opakovaných přehrávek branek. Kampaň také dále propagovala prostřednictvím POS a aktivací na kriketových stadionech.
Výsledky / Podle videa případové studie kampaň Pitvertising zvýšila v Austrálii během BBL sezóny prodeje Rexona Clinical Protection o 10 %. Značka zároveň uvádí, že během sezóny získala kampaň na 1,35 miliard zhlédnutí, 55 milionů mediálních impresí a že zapříčinila vznik 22 393 Tweetů a hashtagem #Pitvertising. Pitvertising mimo jiné obdržel i Grand Prix na Spikes Awards 2022 v kategorii Outdoor.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz