Výrobce čistících prostředků navrhnul extra velké modlitební koberečky na podporu udržování bezpečných rozestupů v mešitách uprostřed stoupajícího počtu nakažených Covidem-19
S rostoucím počtem nakažených Covidem-19 v Pákistánu se značka Dettol z portfolia společnosti Reckitt rozhodla vytvořit osobní modlitební kobereček na podporu udržování bezpečných rozestupů v mešitách.
Tradiční modlitební koberečky („janamaz“) jsou zhruba sedmdesát centimetrů široké a tak věřící klečí prakticky hned vedle sebe.
Ve spolupráci s Impact BBDO, Dubai a BBDO Pakistan, Lahore vytvořil Dettol 180 centimetrů široký modlitební kobereček, aby zajistil, že se muslimové budou modlit co nejbezpečněji a přitom jim připomněl, že je nutné dodržovat opatření k zamezení šíření nákazy.
Dettol uvedl kobereček do prodeje letos 21. července, v den svátku Eid-ul-Adha, kdy je pro spoustu Muslimů obzvlášť důležité přijít na modlitbu a poslechnout si kázání v mešitě.
Design koberečku je vychází z tradičních muslimských geometrických motivů natištěných na udržitelném papírovém materiálu, který se neroztrhne a jde snadno smotat nebo složit a opakovaně využít.
Výkonný kreativní ředitel Impact BBDO MENAP Ali Rez v rozhovoru pro Contagious řekl: „Museli jsme brát velký ohled na emoce i tradice, což je důvod, proč musel být design naprosto správný. Branding jsme cíleně vynechali, aby zůstal design koberečku čistý. Kobereček zdobí mřížka, která se postupně zvětšuje a rozšiřuje, aby navodila vizuální narativ sociálního distancování.“
Podle agentury vyrobil Dettol několik tisíc koberečků a rozdal je při příležitosti Eid-ul-Adha, konečným cílem je vytvořit až sto tisíc koberečků. Jsou dostupné k zakoupení také online nebo jako open source soubor, který si může stáhnout a vytisknout kdokoliv.
Iniciativu podpořilo online video, které věřícím, co se chodí modlit do mešit, připomnělo, aby udržovali bezpečnou vzdálenost od ostatních. Video sdílel Dettol na svých kanálech sociálních médií a propagovalo jej i několik místních platforem.
Kromě toho koberečky podpořila i Rada islámské teologie v Pákistánu a využívaly se po celé zemi v několika největších mešitách. Cílem značky je rozšíření koberečků do Egypta, Indie a dalších zemí s velkou populací muslimů.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz