Značka dezinfekce klade důraz na zásadní roli mytí rukou během pandemie a boduje na Tik Toku
Dettol India vytvořil výzvu na Tik Toku, aby zdůraznil, jak čisté ruce pomáhají zmírnit šíření koronaviru.
Značka, která se věnuje výrobě čistících a dezinfekčních přípravků pro domácnost, se v Indii snaží přimět lidi k pravidelnému mytí rukou.
Pro účast v #HandWashChallenge si ji lidé musí vyhledat v Discover sekci na Tik Toku. Následně počkají na začátek „mycí písničky“ od Dettol a pak mohou začít s konkrétními tanečními pohyby, součástí jsou také instrukce pro mytí rukou od Dettolu, které se objevují v pravém horním rohu displeje.
K výzvě je dostupný i brandovaný zelený filtr s logem značky.
Po vytvoření klipu jsou lidé vyzváni, aby Dettol označili a sdíleli mezi přáteli s hashtagem kampaně.
Na kampani se podíleli nejdůležitější Tik Tok influenceři v Indii včetně Riyaze Alyho, Avneet Kaur, Nishy Guragain, Suraje Pala Singha a Urvashi Rautely, kteří mají dohromady přes 90 milionů sledujících.
Výsledky / Kampaň začala 14. března a během čtyř dnů nasbírala 9 miliard zhlédnutí napříč platformou, které za méně než jeden týden zdvojnásobila. V době, kdy píšeme tento článek, získaly stovky tisíc videí, která díky kampani vznikla, podle webu značky na Tik Toku 27,3 miliard zhlédnutí.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz