News & Views

Díky #HandWashChallenge vygeneroval Dettol na Tik Toku 30 miliard zhlédnutí /

Značka dezinfekce klade důraz na zásadní roli mytí rukou během pandemie a boduje na Tik Toku

Dettol India vytvořil výzvu na Tik Toku, aby zdůraznil, jak čisté ruce pomáhají zmírnit šíření koronaviru. 

Značka, která se věnuje výrobě čistících a dezinfekčních přípravků pro domácnost, se v Indii snaží přimět lidi k pravidelnému mytí rukou.

Pro účast v #HandWashChallenge si ji lidé musí vyhledat v Discover sekci na Tik Toku. Následně počkají na začátek „mycí písničky“ od Dettol a pak mohou začít s konkrétními tanečními pohyby, součástí jsou také instrukce pro mytí rukou od Dettolu, které se objevují v pravém horním rohu displeje.

K výzvě je dostupný i brandovaný zelený filtr s logem značky.

Po vytvoření klipu jsou lidé vyzváni, aby Dettol označili a sdíleli mezi přáteli s hashtagem kampaně.

Na kampani se podíleli nejdůležitější Tik Tok influenceři v Indii včetně Riyaze Alyho, Avneet Kaur, Nishy Guragain, Suraje Pala Singha a Urvashi Rautely, kteří mají dohromady přes 90 milionů sledujících.

Výsledky / Kampaň začala 14. března a během čtyř dnů nasbírala 9 miliard zhlédnutí napříč platformou, které za méně než jeden týden zdvojnásobila. V době, kdy píšeme tento článek, získaly stovky tisíc videí, která díky kampani vznikla, podle webu značky na Tik Toku 27,3 miliard zhlédnutí.

Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem

Contagious Insight 

První nebo poslední / Dettol India v kampani pro veřejné zdraví rychle zareagoval a stěžejní poselství předává zábavným způsobem, který podporuje spoluúčast a zároveň lidem značku připomíná tehdy, kdy má spousta lidí prostředky na osobní hygienu neustále na mysli. Vzestup TikToku / TikTok zaznamenal neuvěřitelný nárůst počtu uživatelů a poskytovatel dat o mobilním trhu App Annie ve svém reportu State of Mobile 2020 zveřejnil, že množství času strávené na TikToku na celém světě mezi lety 2018 a 2019 vzrostlo o 210 %. Report zároveň zjistil, že Tik Tok měl v roce 2019 čtvrtý nejvyšší počet stažení a umístil se celosvětově na šestém místě z hlediska množství aktivních uživatelů. Popularita TikToku v Indii rostla obzvlášť rychle. V současné době má aplikace v zemi 200 milionů uživatelů a head of operations TikToku v Indii Nikhil Gandhi nedávno Financial Times řekl, že v roce 2020 je pravděpodobný nárůst počtu uživatelů alespoň o 50 %. Tyto odhady platily předtím, než země uzavřela vše kvůli prevenci šíření onemocnění a množství uživatelů platformy v důsledku izolace pravděpodobně naroste ještě víc (používání sociálních sítí během pandemie letí vzhůru). https://www.youtube.com/watch?v=ctGe9Zc-i4w&feature=emb_title Kampaň Dettolu ukazuje, jak mohou značky na platformě oslovit velká publika, především v mladších věkových kategoriích. Článek na Business of Apps uvádí, že přes 60 % uživatelů TikToku jsou náctiletí a adolescenti mezi 15 a 25 lety věku. Minulý rok Contagious psala o podobné výzvě na TikToku v kampani Japonského Červeného kříže, který vytvořil zábavnou taneční sestavu, aby naučil lidi kroky k provedení kardiovaskulární resuscitace. Virální kampaň s 19 miliony zhlédnutí a 1,1 miliardou mediálních impresí dosáhla také působivých výsledků.

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2023 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout