Platební platforma zavedla kontroly tepové frekvence, aby se ujistila, že vymodlené tenisky padnou do ruky lidem a ne botům
Globální platební platforma a nákupní služba Klarna, která uživatelům umožňuje odložení plateb za online nákupy nebo rozdělení platby na menší měsíční splátky, se spojila s experty na tenisky Highsnobiety a odměňuje sneakerheady teniskami z limitovaných kolekcí na základě kontroly jejich tepové frekvence.
Získat pár bot z limitované edice není pro fanoušky tenisek snadné. Mimo jiné kvůli sneaker botům: aplikacím nebo automatizovaným skriptům, které zkracují vyřízení online objednávky na milisekundy a vyřazují ze hry lidskou konkurenci.
Klarna se rozhodla tomuto fenoménu postavit a do slosování darovala pět nejslavnějších a nejvyhledávanějších párů tenisek posledních deseti let (výběr Fabiana Gorslera, sportswear editora z Highsnobiety): 2015 Adidas Original Yeezy Boost 750 OG, 2016 Acronym x Nike Presto Mid, 2017 Virgil Abloh x Nike Air Jordan 1 Chicago, 2017 Sean Wotherspoon x Nike Air Max 97/1 a 2018 Daniel Arsham x Adidas Futurecraft 45.
Jediné, co musí „lovci“ unikátních tenisek pro zapojení do slosování Heartbeats4Sneakers, je navštívit web Klarna a na kameru smartphonu nebo notebooku přiložit prst. Díky proudění krve v těle zachytí kamera proměnlivé světlo a rozdíly využije software k určení tepové frekvence. Po několika vteřinách zaznamená puls a zařadí soutěžícího do slosování.
Klarna propagovala kampaň na svých sociálních sítích a také prostřednictvím spolupráce s influencery teniskové kultury jako jakou King of Trainers (125 tis. sledujících na Instagramu) a Erik (87 700 sledujících na Instagramu). Platební platforma se spojila i s prodejci tenisek Asphaltgold nebo YME, kteří kampaň spustili na svých kanálech, aby informovali i další ve sneaker komunitě.
Klarna zvedala tepové frekvence také v televizním spotu a online videu, které podle tiskové zprávy znázorňuje život sneakerheada „plný snů, neúnavných tužeb a skutečného odhodlání.“
Lidé se mohli do slosování zapojit mezi 2. a 6. červencem. Poté Klarna spolupracovala s více než 40 prodejci tenisek z celého světa, kteří přijímají Klarna platby a prostřednictvím stejné technologie měření tepu nabízela slevy mezi 10 % a 90 % .
Výsledky / Podle Klarny se do soutěže několik dní po spuštění kampaně zapojilo přes 300 tisíc milovníků tenisek. V době vzniku tohoto článku kampaň prostřednictvím získaných médií oslovila přes 700 milionů osob a online video viděly na YouTube 3 miliony lidí. Klarna zároveň uvedla, že prodejci, kteří se zúčastnili druhé fáze kampaně zaznamenali ve slevovém období 40% nárůst prodejů.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz