Švédský dodavatel energie Vattenfall propojuje své inženýry se zákazníky, kteří se potýkají s úzkostí z klimatické změny
Podle reportu švédského dodavatele energie Vattenfall 80 % reportáží o změně klimatu ve švédském i mezinárodní tisku vyznívá negativně. Report také zjistil, že dvěma ze tří lidí je z klimatické změny úzko, a že lidé, kteří nemají dostatek informací o pokrocích v dané oblasti, mají v budoucnost menší důvěru.
Opakované vystavování negativním zprávám může vést k apatii. Proto dal Vattenfall dohromady skupinu inženýrů, kteří nyní poskytují jasné informace a uvádějí příklady pokroku v boji proti změnám klimatu. Lidé, které trápí obavy, si mohou s expertem zarezervovat dvacetiminutový hovor na Microsoft Teams na webu kampaně.
Inženýři mluví během hovoru o tom, co se s klimatem děje i o inovacích a řešeních, která se momentálně vyvíjí pro lepší budoucnost. Kampaň od agentury Nord DDB, Stockholm, kterou doplnila mediální strategie od OMD, Stockholm, odstartovala na sociálních a digitálních kanálech Vattenfallu 18. října 2021, a je podporována několika spoluprácemi s influencery včetně minisérie, ve které švédští influenceři mluví s inženýry o svých klimatických úzkostech.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz