News & Views

Dodavatel energie bojuje s klimatickou úzkostí online „terapií“ /

Švédský dodavatel energie Vattenfall propojuje své inženýry se zákazníky, kteří se potýkají s úzkostí z klimatické změny

Podle reportu švédského dodavatele energie Vattenfall 80 % reportáží o změně klimatu ve švédském i mezinárodní tisku vyznívá negativně. Report také zjistil, že dvěma ze tří lidí je z klimatické změny úzko, a že lidé, kteří nemají dostatek informací o pokrocích v dané oblasti, mají v budoucnost menší důvěru.

Opakované vystavování negativním zprávám může vést k apatii. Proto dal Vattenfall dohromady skupinu inženýrů, kteří nyní poskytují jasné informace a uvádějí příklady pokroku v boji proti změnám klimatu. Lidé, které trápí obavy, si mohou s expertem zarezervovat dvacetiminutový hovor na Microsoft Teams na webu kampaně.

Inženýři mluví během hovoru o tom, co se s klimatem děje i o inovacích a řešeních, která se momentálně vyvíjí pro lepší budoucnost. Kampaň od agentury Nord DDB, Stockholm, kterou doplnila mediální strategie od OMD, Stockholm, odstartovala na sociálních a digitálních kanálech Vattenfallu 18. října 2021, a je podporována několika spoluprácemi s influencery včetně minisérie, ve které švédští influenceři mluví s inženýry o svých klimatických úzkostech.

Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem

Contagious Insight

Dát jménu konkrétní tvář / Klimatická změna je obrovskou a komplexní krizí, která dokáže jednotlivce snadno převálcovat: bouře, požáry a stoupající hladiny moří dominují novinovým titulkům. Může to působit jako konec světa. Podle Guardianu studie Environmentální Agentury ve Velké Británii v roce 2020 „odhalila, že u lidí, kteří zažívají extrémní počasí, jako jsou bouře nebo povodně je o 50 % vyšší pravděpodobnost výskytu duševních problémů v dalších letech včetně stresu a depresí.” A více než tisíc praktikujících psychologů podepsalo otevřený dopis poukazující na dopady klimatické změny na duševní zdraví lidí přičemž předpověděli „akutní trauma ve světovém měřítku v reakci na extrémní počasí, nucenou migraci a konflikt.“ Vattenfall polidšťuje mlhavý a neovladatelý problém a tak lidem poskytuje příležitost strávit čas tváří v tvář s důvěryhodným, informovaným odborníkem na klimatickou změnu. Úzké spojení těchto expertů s Vattenfallem na oplátku prezentuje dodavatele energie jako autoritu v oblasti pokroků v této problematice.  Nabídněte řešení / Jako jedna z největších energetických společností v Evropě je Vattenfall očividně součástí problému – ale stejně tak je součástí řešení. „Náš cíl je jasný,“ stojí na jeho webu. „Jsme odhodlaní během jedné generace umožnit život bez fosilních paliv. Zrušením lignitových operací v roce 2016 a postupným odklonem od tvrdého uhlí Vattenfall snížil emise na zhruba 12 milionů tun a směřuje k dalšímu snížení emisí skleníkových plynů na polovinu do roku 2030 a k net zero do roku 2040. V kampani Engineerapy Vattenfall zákazníkům ukazuje, jak může energetická společnost přispět k řešení klimatické krize a staví se do pozice lídra v boji proti ní. To následně poskytuje emoční a morální incentivu k přechodu k Vattenfallu – což je v kategorii s nízkým zájmem zásadní. Podle Accenture průměrný spotřebitel stráví ročně přemýšlením o svém účtu za elektřinu okolo šesti minut a osm minut pak online interakcemi se svým dodavatelem veřejných služeb. Cílem značky je na takovém trhu vymezit se a dosáhnout a odlišnosti. A dále se asociovat s bojem proti klimatické krizi, což je pro Vattenfall přirozené.  

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout