News & Views

Domino's. Je-li splněna podmínka, objednej Domino's /

Řetězec synchronizuje události běžného dne a objednávky pizzy

Domino’s se snaží přimět zákazníky, aby si nastavili připomínky, které jim nabídnou objednávku pizzy ve chvíli, kdy nastane určitá předem definovaná situace.

Iniciativa nazvaná „Je-li splněna podmínka, objednej Domiono’s“ (If This, Then Domino’s) nabízí microsite, na které je možné vybrat vlastní osobní nebo kulturní události, které spouštějí objednávku a dovoz pizzy.


Uživatelé si mohou vybrat z celé řady scénářů, například „pokud prší, objednej Domino's“, nebo „když hraje můj oblíbený fotbalový tým, objednej Domino's“, případně „když musím pracovat po 21. hodině, objednej Domino's“. Ve chvíli, kdy daná událost opravdu nastane, dostává zákazník textovou zprávu „Chcete využít službu Domino’s Easy Order?“, na kterou stačí odpovědět „ano“, nebo „ne“.

Služba vznikla ve spolupráci mezi Domino’s Pizza a IFTTT (If This Then That), online službou, jež pomocí appletů propojuje různé aplikace a zařízení. Uživatel může například spustit automatickou objednávku pizzy ve chvíli, kdy se chystá zápas jeho oblíbeného týmu, což zařídí applet propojující ESPN Sports a Domino’s. Podobně může jiný applet, připojený na chytré domácí zařízení, například pračku, spustit objednávku pizzy ve chvíli, kdy se dopere prádlo.


Domino's na svém webu připravilo řadu scénářů, včetně náhodných, jako „pokud astronaut vstoupí do vesmíru, objednej Domino’s“, zákazníci si ale mohou s pomocí IFTTT vytvořit své vlastní spouštěče.

Aby mohl zákazník službu využít, musí si zřídit účet na IFTTT, nebo se sem přihlásit pomocí účtu Google nebo Facebooku. Musí mít také vlastní profil na webu Domino’s.


Domino’s se s IFTTT spojil koncem loňského roku, když začalo brát objednávky přes Apple Watch, Amazon Echo, Facebook Messenger, Google Home a Twitter. Souvisí to se strategií Domino’s nazvanou AnyWare, ve které jde o to získat další zákazníky objednávající on-line.

Dle médií Domino’s na svém společném projektu s IFTTT spolupracovalo s kreativní agenturou Crispin Porter & Bogusky z města Boulder.


„Teď si můžete nastavit tisíce možností, kdy automaticky objednáte pizzu Domino’s. Sněží? Perete? Hrajete hry? Rozhodněte si sami,“ stálo v tweetu na oficiálním twitterovém účtu Domino’s.


Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout