Ve snaze vzbudit zájem o digitální událost, uvězní Göteborg Film Festival vyvolené fanoušky na opuštěných ostrovech, kde byly jejich jedinou společností filmy, zájem projevily čtyři tisíce lidí
Göteborg Film Festival posunul opatření proti koronaviru na novou úroveň. Šťastným jednotlivcům nabídl možnost zhlédnout kompletní filmový program v naprosté izolaci na několika odlehlých lokalitách napříč Švédskem.
Iniciativa s názvem The Isolated Cinema dala několika šťastlivcům možnost fyzicky se zúčastnit Göteborg Film Festivalu a přitom zvedla povědomí o akci, která letos kvůli pandemii probíhá online.
TV spot, ze kterého přímo sálá atmosféra, vytvořila Stendahls, Gothenburg. Upoutávka zve jednoho filmového fanouška, aby strávil sedm dní na osamělém ostrově, kde bude ve výlučné společnosti filmů a moře. Krátký film ukazuje osobu, jež za bouře dorazila na ostrov, aby tam započala svou filmovou odyseu.
Jako lokalita kampaně by zvolen osamělý maják s názvem Pater Noster nacházející se na okraji souostroví v Severním moři. Jeden vyvolený filmový fanoušek tam stráví sedm dní v naprosté izolaci, bez telefonu, bez kontaktu s rodinou nebo přáteli jen a pouze ve společnosti filmové nabídky festivalu. Každý den navíc o svých zážitcích a zhlédnutých filmech natočí video deník.
Izolace je také tématem letošního festivalu a jeho součástí jsou rovněž filmy věnující se vlivu pandemie na náš vztah k filmu.
Během jedenáctidenního festivalu proběhnou dodatečná promítání (pro jediného diváka) ve dvou dalších lokalitách. Tyto lístky mají možnost získat filmoví nadšenci, kteří se zaregistrují před webové stránky festivalu. První z lokalit je slavný hokejový stadion s názvem Scandinavium, kde bude divák sledovat filmy ze středu kluziště obklopený prázdnými sedačkami. Druhou je kino Draken Cinema v Gothenburgu, domácí scéna festivalu. Zde každý film představí jeho tvůrci a následně ho zhlédne jeden divák v hledišti pro 713 lidí.
Výsledky / Mediální dosah kampaně je podle Stendahls je vyčíslený na jednu miliardu, jelikož se jí podařilo zaujmout přes 800 mediálních zdrojů včetně CNN, The Independent nebo The Hollywood Reporter. V době vzniku tohoto článku navíc organizátoři izolovaného filmového zážitku na opuštěném ostrově obdrželi přes čtyři tisíce přihlášek z více než 35 zemí.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz