Australská pojišťovna Suncorp vytvořila prototyp domu odolný proti extrémnímu počasí a získal zmínku na všech významných zpravodajských stanicích
Extrémní počasí zničí nebo poškodí každý rok v Austrálii stovky tisíc domů. Klimatická změna problém pouze stupňuje a zanechává celé komunity v Severním Queenslandu v podstatě bez šance na pojištění. Minulý rok spustil Suncorp, australský lídr mezi poskytovateli finančních, bankovních a pojišťovacích služeb, kampaň, která měla Australany připravit na budoucí bouře, zvýšit povědomí o nabídce pojištění značky a prokázat oddanosti tématu australské odolnosti.
Podle Suncorp lidé 97 % pojistného plnění v případě pohromy investují do oprav a rekonstrukcí a jen 3 % do prevence. V rámci propagace proaktivnějšího přístupu spolupracoval Suncorp s Leo Burnett Australia, Sydney, The Commonwealth Scientific and Industrial Research Organisation (CSIRO), James Cook University a Room 11 Architects a vytvoření prototypu domu, který dokáže odolat extrémnímu počasí. One House to Save Many byl navržen a postaven tak, aby odolal cyklonům, povodním i požárům.
One House to Save Many byl koncipován jako model budoucích australských domů: cenově dostupný, pojistitelný a schopný ustát podmínky dynamického australského podnebí. Ačkoliv hlavní cílovou skupinou kampaně byli majitelé domů ze střední až vyšší příjmové třídy státu Queensland (region obzvlášť zmítaný bouřemi), integrovanou kampaň spustila značka v dubnu 2021 celostátně. Projekt One House představila minutovou televizní reklamou, kterou následovaly reklamy na další pojištění Suncorp.
Doprovodné OOH reklamy a bannery na sociálních sítích propagovaly pojišťovací produkty Suncorp a připomínaly lidem, aby se připravili na období bouří. Reklama směřovala diváky do online hubu, kde mohli zjistit, jak své domy zabezpečit, aby byly odolnější, a zároveň zde nalezli důkladněji popsané podmínky pojistné smlouvy u Suncorp. Značka zároveň natočila 23 minut dlouhý dokument, který vypráví příběh One House. Film běžel na Channel 9 a společnost koncept představila také vládním institucím a stavebním firmám.
Výsledky / Podle agentury kampaň prostřednictvím placených a získaných médií oslovila 99 % cílového publika a pokryly ji všechny významné australské zpravodajské stanice, což vedlo k více než 20 milionům impresí. Dokument byl na Channel 9 odvysílán několikrát a během prvních několika týdnů Suncorp zaznamenal zájem 13 vedoucích stakeholderů v průmyslu a výzkumu, 4 největších městských úřadů v Queenslandu a 2 národních stavebních společností o spolupráci se Suncorp na rozšíření One House do zbytku země.
Insurance Council of Australia od té doby v čele se Suncorpem spustil Project Resilience, který si klade za cíl do roku 2025 začlenit odolnost do Národního stavebního zákoníku. Několik týdnů po spuštění Federální vláda oznámila vytvoření fondu odolnosti v hodnotě 600 milionů dolarů pro nové programy zabývající se přípravou na pohromy a zmírňováním jejich dopadů. K tomu Suncorp zaznamenal přes 110 tisíc unikátkních návštěvníků webových stránek One House s průměrným časem stráveným na stránce 3,7 minut.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz