Technologická společnost Google věnovala chytré telefony zvířecím útulkům, aby pořizovaly atraktivnější snímky štěňat a demonstrovaly kvalitu svých fotoaparátů.
Společnost Google vytvořila kampaň, která řeší krizi amerických záchranných útulků (zhoršenou rostoucími životními náklady a omezením rozšířenosti práce z domova po pandemii) a zároveň ukazuje možnosti fotoaparátu svého chytrého telefonu s umělou inteligencí.
Podle studie časopisu Journal of Applied Animal Welfare Science může kvalita fotografií v adopčním profilu ovlivnit rychlost adopce psa. Výzkum zkoumal 468 fotografií mladých a dospělých psů černých labradorských míšenců a zjistil, že psi s kvalitní fotografií na adopčním profilu byli adoptováni do dvou týdnů, zatímco psi s nekvalitní fotografií čekali na nového páníčka v průměru 43 dnů.
Na základě těchto poznatků vytvořila společnost Google Pixel Pawtraits – sadu, která obsahuje fotoaparát Pixel 8 Pro, fotografické vybavení a průvodce portrétováním a je určená záchranným útulkům, aby jim pomohl pořizovat atraktivnější snímky psů určených k adopci. Google nabídl své sady osmi útulkům v těch státech USA, které mají nejvyšší počet psů k adopci; cílem kampaně bylo umožnit alespoň jednomu útulku ve všech 50 státech, aby pomocí Pawtraits pořizoval vysoce kvalitní fotografie záchranářských psů a sdílel je na svých sociálních sítích a také na sociálních kanálech Google Pixel a našel jim tak trvalý domov.
Kampaň odstartovala 22. listopadu 2023 a během prvního týdne se do ní přihlásilo přes 70 útulků z 29 států. Společnost Google Pixel kampaň posílila tím, že na svých sociálních kanálech každý týden uváděla upoutávky na útulky, které se do kampaně zapojily, počínaje útulkem The Animal Pad v San Diegu. Útulky, které se chtěly zúčastnit, se mohly přihlásit prostřednictvím formuláře Google, obdržely sadu a jejich prezentace na kanálech sociálních médií Google Pixel mohla začít.
Kampaň Pixel Pawtraits vznikla ve spolupráci s agenturou specializovanou na social 1000heads v Londýně. „Osobně mě inspirovala kreativní jednoduchost a působivost tohoto nápadu,“ řekla Moa Netto, vedoucí kreativního oddělení agentury 1000heads. „Tím, že jsme zaměstnancům útulků poskytli fotoaparát vybavený funkcemi umělé inteligence, jsme nejen zvýšili jejich potenciál, ale hlavně jsme zachránili životy opuštěných psů. Je to inovace od srdce, která lidem dává možnost zachytit osobnost psů a zvýšit jejich šance na nalezení milujícího domova.“
Udělejte show / Tato kampaň především skvěle ukazuje, jak na demo produktu založené na přesvědčivém, emocionálně poutavém insightu: Nechat skutečné lidi experimentovat s Pixelem 8 Pro (než vytvářet uhlazené, profesionální demo) dokazuje, že je snadné jej používat a dosahovat výsledků v reálném prostředí. Důkazem je rozdíl ve fotografiích - rozmazané, rozpixelované, tmavé a špatně zarámované snímky rázem nahradily jasné, barevně upravené portréty. Klíčová je jednoduchost kampaně. Složité funkce fotoaparátu s umělou inteligencí a technické specifikace podává srozumitelně a přátelsky – i ten nejméně technicky zdatný člověk z komunikace pochopí, že Pixel 8 Pro usnadňuje pořizování kvalitnějších snímků. Díky tomu, že Google nabídl sady pro útulky zdarma, ukázal, že svému produktu věří a vybízí k vyzkoušení.
Rovnou do srdce / Zásadní je v této kampani lidský aspekt. Na rozdíl od série kampaní Shot on iPhone konkurenčního Applu nejde v kampani Pixel Pawtraits jen o krásné nebo působivé snímky. Za touto kampaní stojí skutečný účel: fotoaparát Google Pixel 8 Pro je tak dobrý, že opravdu může rozhodnout o tom, zda k adopci psa dojde nebo ne. Kampaň se zaměřuje na PR a je určena ke sdílení na sociálních sítích. Google představuje jako benevolentní značku, která zlepšuje život zákazníků (v souladu s posláním značky usnadňovat uživatelům život tím, že zpřístupňuje informace ze světa univerzálně a užitečně).
Vzhledem k tomu, že prodeje chytrých telefonů klesají (ve třetím čtvrtletí roku 2023 podle společnosti Counterpoint Research klesly celosvětové prodeje chytrých telefonů již deváté čtvrtletí v řadě) v důsledku zpomalení celosvětové poptávky a rostoucího nasycení trhu, je stále důležitější hledat nové způsoby, jak oslovit spotřebitele a přimět je , aby zvážili nákup. A vzhledem k poměrně malému podílu na trhu chytrých telefonů (Google má 4 % oproti 54 % společnosti Apple a 24 % společnosti Samsung) musí Google udělat vše pro to, aby si získal nové zákazníky – zejména vzhledem k ohromující loajalitě zákazníků vlastnících iPhone.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz