News & Views

Gucci pečuje o esportové naděje v tréninkové akademii /

Luxusní módní značka založila akademii, aby pomohla talentovaným hráčům získat profesionální smlouvu

Italský módní dům navázal spolupráci s londýnskou esportovou platformou Faceit a společně spustili program na podporu rozvoje nových herních talentů. 

Gucci Gaming Academy vznikla s cílem urychlit posun hráčů esportu na profesionální úroveň. Nabízí jim full-time podporu včetně coachingu v oblasti duševního zdraví ve spolupráci se Světovou zdravotnickou organizací, digitální školení, školení v herním výstupu, profesionální branding a základní právní vzdělání týkající se smlouv o zastupování apod.

Ve spolupráci s Logitech Gucci hráčům poskytne i technické vybavení, které potřebují k vývoji. První čtyři účastníci programu vybrala značka z Faceit Pro League (FPL), špičkové ligy pro multiplayer hru Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO).

Brajan „DGL“ Lemecha, Lukasz „mwlky“ Pachucki, Rokas „EspiranTo“ Milasauskas a Mārtiņš „shadiyy“ Gūtmani byli jmenováni jako první studenti Gucci Gaming Academy během posledního dne PGL Major Antwerp 2022, esportového eventu v Belgii (22. května 2022).

Hráče budou mentorovat tři ambasadoři Gucci Gaming Academy: James „JZFB“ Bardolph, profesionální komentátor CS:GO, Christopher „GeT_RiGhT“ Alesund, CS:GO veterán, a Stephanie „missharvey“ Harvey, herní vývojářka a vysloužilá profesionální hráčka, která „vydláždila ženám cestu do světa esportu,“ píše se v tiskové zprávě.

Akademie bude hráče podporovat během jednoho roku (12 měsíců), pokud dříve neuzavřou smlouvu s nějakým esportovým týmem – každý hráč, kterého osloví jiný profesionální nebo akademií provozovaným tým, bude moci odejít, kdykoliv bude chtít. 

Trenéři FPL prohlíží profily milionů aktivních hráčů na platformě Faceit, aby objevili další talenty s potenciálem stát se esportovými profesionály. Než se vytipovaní hráči dostanou do akademie, čekají je pohovory s trenéry a důkladné prověření.

Jak v příspěvku značky uvedl Nicolas Oudinot, EVP new business a Gucci Vault CEO, „Gucci stojí v čele průniku luxusního průmyslu do světa videoher a v rámci naší mise autenticky budovat hodnotné vztahy s komunitami jsme oddaní podpoře dospívajících generací hráčů, abychom jim pomohli zvládat výzvy, kterým by kvůli své účasti v esportech mohli čelit. Porozumění pro ně relevantním problémům a informacím, s nimiž se musí potýkat, tvoří jádro tohoto projektu.“ 

Získejte členství v Contagious /

Tento článek pochází z Contagious I/O, neustále doplňovaného a plně prohledávatelného repozitáře reklamních případových studií, hloubkových strategických rozhovorů a dalších materiálů. Pro další informace o členství v Contagious I/O nebo bezplatnou zkušební verzi klikněte sem.

Contagious Insight

Na úrovni / Jak píšeme v Gucci Brand Spotlight, tento módní dům se jako první začal pohybovat v herním prostoru. Spustil Gucci Arcade (část aplikace, kde mohou uživatelé hrát retro 8-bitové videohry a získat digitální Gucci odznaky), vytvořil desktopovou hru inspirovanou teniskami Gucci Basket a dokonce vydal udržitelnou módní kolekci s názvem Gucci Off The Grid pro The Sims 4. Spojil se s videohrami Tennis Clash, Drest, Animal Crossing a Pokémon Go a také s esportovou platformou Fnatic a herní organizací 100 Thieves. Spuštění akademie dodává Gucci váhu a autoritu v profesionálním světě esportů a začleňuje značku do esportů nikoliv jen jako sponzora, ale i coby aktivního účastníka. Profesionální hráči vycházející z Gucci Academy si značku Gucci ponesou s sebou po celou esportovou kariéru a Gucci tak bude mít zajištěnou přítomnost na esportových eventech a své postavení ve světě videoher bude i nadále upevňovat. Rostoucí trh / „Hraní videoher je rozmanité a inkluzivní a v tomto smyslu se podobá módní komunitě,“ řekl Robert Triefus, výkonný viceprezident a korporátní CMO Gucci v roce 2021 na Vogue Business and TikTok Technology Forum. „Hry dnes silně korelují s myšlenkou sebevyjádření.“ Vykročení do herního světa Gucci umožňuje oslovit široké publikum; podle firmy Valuates věnující se tržní analýze se budoucí hodnota esportového trhu v roce 2026 odhaduje na téměř 19 miliard dolarů (oproti 7 miliardám v roce 2019). Videohry jsou nyní nejlukrativnějším zábavním průmyslem na světě a podle studie od Washington Post a University of Massachusetts Lowell se většina mladých lidí v USA nyní identifikuje jako „gamers“. (O souvisejících příležitostech pro značky si můžete přečíst více v našem Esport trendu.)

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2023 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout