Heinz vyzývá návštěvníky gastro podniků, aby pomocí spropitného vybízeli restaurace k obrandování jeho kečupu
Podle výzkumů značky Heinz dávají tři ze čtyř obyvatel Severní Ameriky při jídle venku přednost kečupu Heinz a zážitek v restauraci bez tohoto kečupu dokonce označují za „zklamání“. Značka se rozhodla situaci napravit a vytvořila kampaň Tip for Heinz, která vyzývá americkou veřejnost, aby se k této otázce vyjádřila a předešla tak v budoucnu zklamání z nevhodného kečupu.
Heinz spolupracoval s agenturou Mischief @ No Fixed Address, kampaň běžela od 30. listopadu do 21. prosince 2022. Nabádala Američany, aby na jakýkoliv účet napsali větu „dolar spropitného pro Heinz“, pokud k jídlu nedostali kečup populární národní značky.
Zákazníci pak ještě museli účet vyfotit a poslat na adresu uvedenou na www.tipforheinz.com nebo nahrát fotku na Instagram s hashtagy #TipForHeinz nebo #sweepstakes. Hned po vyhodnocení jim Heinz proplatil spropitné ve výši jednoho dolaru plus spropitné v restauraci (až 20 dolarů), a několika šťastlivcům navíc značka zaplatila celý účet.
Heinz během kampaně nasbíral spropitné v hodnotě 125 tisíc dolarů a prvním deseti restauracím, které přešly na kečup Heinz, rozdal roční zásobu kečupu.
Propagace kampaně probíhala prostřednictvím OOH billboardů v New Yorku a Chicagu a také pomocí příspěvků na Instagramu a TikToku.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz