Kečup Heinz požadoval v digitální a social media kampani uznání za role, které v minulosti ztvárnil v oscarových filmech
Značka Heinz Tomato Ketchup z portfolia společnosti Kraft-Heinz spustila v roce 2020 kampaň požadující uznání všech výstupů značky v akademií oceňovaných filmech.
Ve společnosti s montrealskou agenturou Rethink spustila značka online kampaň Heinz On Film. V rámci kampaně značka pro svůj kečup vytvořila vlastní profil ve filmové databázi IMDB.
Vzhledem k tomu, že je IMDB open source, mohl Heinz své jméno přidat libovolně k celé škále oceňovaných filmů, kde se objevil, např. When Harry Met Sally nebo Pulp Fiction.
Ale ještě předtím, než značka stihla na stunt upozornit, databáze profil smazala. Heinz se proto obrátil na sociální sítě a požádal uživatele, aby ho ve filmech identifikovali výměnou za kečup zdarma.
Heinz lidi vyzval, aby sdíleli klipy svých oblíbených filmových okamžiků, v nichž výrobek vystupuje, online a značku označili. Tak mohl Heinz na sociálních sítích vytvořit vlastní filmotéku. Všichni, jejichž klipy se ve feedu Heinz objevily, obdrželi láhev kečupu Heinz zdarma.
Výsledky / Pozitivní dojem ze značky podle agentury vzrostl o 350 %, zvýšil se i počet domácností kupujících značku, která během oscarového týdne získala média v hodnotě 155 tisíc dolarů.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz