News & Views

Hilton proměnil číšníky na profesionální fotografy /

Hotelový řetězec sjednal ve Spojených arabských emirátech pro své číšníky profesionální školení, aby se naučili pořizovat lepší fotografie na chytré telefony ubytovaných hostů

Globální řetězec hotelů Hilton se rozhodl poskytnout svým zaměstnancům školení fotografování na smartphony, aby dokázali zachytit výjimečné prázdninové okamžiky hostů.

Program Waitographer začal ve Spojených arabských emirátech prostřednictvím zaměstnaneckého workshopu, který vedl známý fotograf Roger Moukarzel. Číšníci, kteří program dokončí, získají zvláštní certifikát a odznak, jež hotelovým hostům, když se chtějí nechat vyfotografovat, umožní “waitographera“ lépe identifikovat.

Emma Banks, viceprezidentka a F&B Strategy & Development EMEA Hiltonu, v tiskové zprávě uvedla: „Program Waitographer nejen umocňuje zaměření Hiltonu na posilování postavení a rozvíjení dovedností zaměstnanců, ale je provázaný i s naší snahou vytvářet pro hosty během pobytu mezilidské vazby. Naši Waitographeři se těší na interakce s hosty a focení snímků, díky kterým si klienti uchovají vzpomínky napořád, jim dělá radost.“

V době, kdy tento článek vznikal, prošla foto workshopem Rogera Moukarzela téměř stovka členů týmu Hilton. Podle značky bude kurz dostupný pro zaměstnance Hiltonu z celého světa také online.

Program Waitographer vytvořila pro Hilton agentura TBWA\Raad, Dubai.

Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem

Contagious Insight

Co nevyfotíš, to se nestalo / Všichni jsme to zažili. Ve snaze zachytit okamžik požádáte člověka, co je zrovna nejblíž, zda by vás vyfotil. Častokrát však dostanete zpět něco, co byste si na sociální sítě nikdy nedali. Světlo je mizerné, úhel divný a… no, prostě to není nic moc. Rozvoj zaměstnaneckých dovedností tak, aby byly přínosem pro klienty Hiltonu, přispívá k tomu, aby hosté na svých sociálních sítích sdíleli kvalitní fotografie z jeho lokalit. User-generated content (UGC) může být, když přijde na zisk nových zákazníků, klíčový. Everyone Social píše: „Místo toho, aby značka jen propagovala sama sebe, nyní spotřebitelé nebo zaměstnanci vytvářející obsah místo ní. Mluví o produktech, službách nebo kultuře firmy.“ Výzkumy ukazují, že UGC má na spotřebitele téměř desetkrát větší vliv než obsah od influencerů, kde 79 % lidí uvádí, že má na jejich nákupní rozhodování vysoký vliv. V případě Hiltonu jde o poskytnutí zážitku, který se snáz sdílí, v zájmu zvýšení množství distribuovaného obsahu, který generují sami uživatelé. Kurátorovaný obsah / Ne všechen UGC je na stejné úrovni – nelichotivé snímky mohou poškodit jinak opatrně budovanou image. Hilton díky iniciativě Waitographer přebírá kontrolu nad obsahem, který znázorňuje jeho lokality, a vytváří si tak příležitost mít vizuální obsah od uživatelů částečně pod kontrolou. Osobní snímky hostů mohou být poněkud nepředvídatelné, proto je v zájmu Hiltonu umožnit jim pořídit lepší fotografie a tak prezentovat atraktivnější zážitek. Iniciativa rovněž ukazuje Hilton jako značku, která svým hostům rozumí, jelikož jde ruku v ruce s převládajícím chováním (pořizování fotek dovolených a jídla) a řeší častý problém – nekvalitní fotografie. To vše vypovídá mnoho o oddanosti hotelu v oblasti služeb pro zákazníky – jestliže Hilton školí své číšníky, aby uměli pořídit skvělé snímky z prázdnin, představte si, jaké další drobné detaily musí mít pod palcem.

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout