Módní gigant spouští na cestě k udržitelnosti platformu na prodej nošeného oblečení
Švédský prodejce oblečení H&M vytvořil v Kanadě platformu k prodeji oblečení z druhé ruky. Jmenuje se Rewear.
Platformu spustili 7. září a zákazníkům umožňuje na rewear.hm.com nakupovat a prodávat nošené oblečení. Platformu Rewear vytvořila londýnská společnost Reflaunt zaměřená na technologie Resale-as-a-Service (RaaS). Umožňuje lidem jednoduše přidávat zboží, automatickou úpravu fotek a vše pohání algoritmus, který pro každý kus oblečení doporučí konkurenceschopnou cenu.
Zákazníci mohou přidávat zboží od jakékoliv značky, nejen z H&M – ačkoliv funkcionalita platformy nabízí lepší podmínky zákazníkům, kteří prodávají výrobky H&M, díky garantovanému přístupu k fotografiím a popisům přímo od značky. Výrobky H&M je navíc možné vyhledávat podle produktového čísla uvedeného na cedulce.
„Domníváme se, že je důležité zahrnout všechny značky v Kanadě a neomezovat platformu pouze na výrobky z H&M. Chtěli jsme Kanaďanům poskytnout prostor, v němž by se mohli aktivněji zapojit do cirkulární ekonomiky a najít pro své vyřazené oblečení od jakékoliv značky, které mají ve skříních, nové využití,“ uvedl v tiskové zprávě, Frédéric Tavoukdijan, manažer H&M pro Kanadu.
Z každého prodeje připadně H&M provize 15 %, na oplátku ale nabízí prodejcům možnost odměny v podobě dárkové karty s přidanou hodnotou ve výši 20 %, aby je motivovalo k dalšímu nakupování v H&M.
„Nabízíme nejen místo, kde mohou Kanaďané recyklovat a opětovně využívat produkty, ale dáváme jim také platformu, kde se mohou aktivně účastnit cirkulární ekonomiky a dávat svým oblíbeným kouskům druhý život,“ řekla Géraldine Maunier-Rossi, vedoucí marketingu pro H&M Canada.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz