News & Views

Hotel na Bali se rebrandoval jako „útočiště“ před zákazem her v Číně /

Když čínská vláda omezila mladistvým čas u obrazovek, udělal Artotel Group z pokojů hi-tech útočiště k přilákání hráčů

Uzavření hranic a lockdowny kvůli pandemii měly od roku 2021 výrazný vliv na cestovní ruch, na což obzvlášť doplatily na turistice závislé ekonomiky jako je Indonésie. CNN uvádí, že indonéský ostrov Bali v roce 2021 navštívilo pouze 45 zahraničních turistů – v roce 2019 jich bylo 6,3 milionů.

Hotelový řetězec Artotel Group z Jihovýchodní Asie se nechal inspirovat herním zákazem vydaným čínskou vládou v létě 2021 a přišel se způsobem, jak „hravě“ přilákat více hostů z ciziny.

Opatření brání v Číně hráčům mladším 18 let, aby týdně strávili hraním videoher víc než tři hodiny – hrát hry mohou jen jednu hodinu denně, od 20:00 do 21:00, vždy v pátek, v sobotu, v neděli a o státních svátcích. Přísná omezení se dotkla všech zařízení včetně mobilních telefonů, takže zákaz v Číně téměř nelze obejít.

Kampaň Gamer asylum vznikla ve spolupráci s Ogilvy Singapore. Hotelové pokoje pobočky Sanur na Bali proměnila tak, aby nevybouřeným hráčům poskytly azyl. Ve vybraných pokojích, které si hráči mohli uzpůsobit podle sebe, bylo rychlé připojení, moderní herní počítač s veškerým příslušenstvím včetně sluchátek a herního křesla a předinstalované hry jako DOTA2 nebo Genshin Impact. Kampaň probíhala od března do června 2022.

Hotelový řetězec propagoval kampaň na Facebooku a Instagramu a také v promo videu, které ukazovalo časosběr přípravy jednoho z pokojů.

Výsledky / Podle case study videa vedla kampaň ke zvýšení počtu čínských hostů o 535 % a zvýšení počtu rezervací o 59,7 %. Kampaň získala Stříbro v kategorii Brand Experience & Activation na Cannes Lions Festival of Creativity 2022.

Získejte členství v Contagious


Tento článek pochází z Contagious I/O, neustále doplňovaného a plně prohledávatelného repozitáře reklamních případových studií, hloubkových strategických rozhovorů a dalších materiálů. Pro další informace o členství v Contagious I/O nebo bezplatnou zkušební verzi klikněte sem.

 

Contagious Insight

Řešení jako strategie / Iniciativa Gamer Asylum odhalením trablů čínských hráčů ukazuje svou kulturní znalost a rychlé myšlení. Artotel zaznamenal komplikaci v životech zákazníků / hostů a udělal z ní příležitost. Vytvořil tak zážitek, který láká novou skupinu hostů, která by cestování jinak neviděla nutně jako řešení. Novou nabídkou se zaměřil na to, co jeho cílové publikum v podobě mladých Číňanů skutečně chtělo – útočiště, kde se mohou bez omezení oddávat svému koníčku. Místo propagace kvality služeb nebo atraktivity destinace spojil řetězec dva zdánlivě nesouvisející prvky – videohry a cestování – aby lidé využili hotelové pokoje jen na hraní videoher. Obrácení cestovatelského status quo vzhůru nohama se tu opravdu vyplatilo, jak dokazuje výsledný nárůst počtu čínských návštěvníků o 535 %. To se musí zažít / V roce 2021 nám autoři Renée Mauborgne a W Chan Kim (Blue Ocean Strategy) vyprávěli o tom, jak se značky mohou přesunout od přesaturovaných trhů (červené oceány) směrem k nevyužitým prostorům, kde zatím neexistuje konkurence (modré oceány). Pro odhalování nových příležitostí k růstu Mauborgne radí: „Zjistěte, co omezuje velikost vašeho průmyslu, a odhalte oceán potenciálních zákazníků, který můžete „odemknout.” V roce 2019 jsme psali o extravagantní pokojové službě W Hotels, která cílila na fanoušky mukbangu a řetězec pro ně vyzdvihla jako místo nezapomenutelných zážitků. Také Artotel podobně rozšířil svůj záběr mimo zkušené cestovatele a typické turisty a zaměřil se na konkrétní skupinu: čínské hráče. Pokoje Gamer Asylum dělají z Artotelu samotného destinaci a služby na míru ukazují, jak zaujmout a přilákat nové návštěvníky.

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout