Když čínská vláda omezila mladistvým čas u obrazovek, udělal Artotel Group z pokojů hi-tech útočiště k přilákání hráčů
Uzavření hranic a lockdowny kvůli pandemii měly od roku 2021 výrazný vliv na cestovní ruch, na což obzvlášť doplatily na turistice závislé ekonomiky jako je Indonésie. CNN uvádí, že indonéský ostrov Bali v roce 2021 navštívilo pouze 45 zahraničních turistů – v roce 2019 jich bylo 6,3 milionů.
Hotelový řetězec Artotel Group z Jihovýchodní Asie se nechal inspirovat herním zákazem vydaným čínskou vládou v létě 2021 a přišel se způsobem, jak „hravě“ přilákat více hostů z ciziny.
Opatření brání v Číně hráčům mladším 18 let, aby týdně strávili hraním videoher víc než tři hodiny – hrát hry mohou jen jednu hodinu denně, od 20:00 do 21:00, vždy v pátek, v sobotu, v neděli a o státních svátcích. Přísná omezení se dotkla všech zařízení včetně mobilních telefonů, takže zákaz v Číně téměř nelze obejít.
Kampaň Gamer asylum vznikla ve spolupráci s Ogilvy Singapore. Hotelové pokoje pobočky Sanur na Bali proměnila tak, aby nevybouřeným hráčům poskytly azyl. Ve vybraných pokojích, které si hráči mohli uzpůsobit podle sebe, bylo rychlé připojení, moderní herní počítač s veškerým příslušenstvím včetně sluchátek a herního křesla a předinstalované hry jako DOTA2 nebo Genshin Impact. Kampaň probíhala od března do června 2022.
Hotelový řetězec propagoval kampaň na Facebooku a Instagramu a také v promo videu, které ukazovalo časosběr přípravy jednoho z pokojů.
Výsledky / Podle case study videa vedla kampaň ke zvýšení počtu čínských hostů o 535 % a zvýšení počtu rezervací o 59,7 %. Kampaň získala Stříbro v kategorii Brand Experience & Activation na Cannes Lions Festival of Creativity 2022.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz