Prodejce nábytku přijímá zodpovědnost za vyhozené výrobky a zvyšuje povědomí o možnostech zpětného výkupu nebo renovování
Norové každý rok vyhodí tři miliony kusů nábytku. Ve své poslední udržitelné iniciativě se Ikea coby největší prodejce nábytku na světě staví k jeho vyhazování čelem.
Značka se spojila s kreativní agenturou Try z Osla a společně vytvořily kampaň, v níž hrají prim Ikea výrobky nalezené na norských skládkách. Try natočila televizní spot a vytvořila OOH s cílem propagovat The Ikea Trash Collection, sérii výrobků značky objevených na ulicích a skládkách po celé zemi.
Kreativní část komunikace vyzdvihuje vyřazené produkty Ikea a uvádí, kde byly nalezeny, jak byly renovovány a jaká je jejich nová cena v porovnání s tou původní. Položky mohou lidé najít na webu kampaně, kde mohou zjistit, jak si k nábytku Ikea zajistit náhradní díly, přečíst si více o výkupu použitého nábytku, objevit nabídku konkrétních kusů nábytku a zjistit si více o závazku Ikea k tomu, že do roku 2030 dosáhne nulové produkce odpadu a že její ekonomika bude do té doby 100% cirkulární a klimaticky pozitivní.
„Příliš mnoho našich výrobků skončí v odpadu. S touto kampaní jsme chtěli ukázat, že to tak být nemusí,‟ říká v tiskové zprávě Tobias Lien, manažer marketingové komunikace Ikea. „Vyřazené produkty jsou často v pořádku nebo například potřebují jen několik náhradních dílů. Některé z nich jsme sesbírali a dali jim druhou šanci, abychom ukázali, že stačí opravdu málo.‟
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz