Ikea více než zdvojnásobila míru prokliku díky ohleduplné a kreativní mediální kampaní zaměřené na rodiče malých dětí
K některým playlistům na Spotify, které rodiče využívají k uspávání svých dětí, umístila Ikea, uspávající reklamy – aby zabránila probuzení miminek neomalenými reklamami jiných značek.
Na Spotify se nachází spousta playlistů s uklidňujícími zvuky, které rodiče využívají k uspání svých dětí. Nicméně maminky a tatínkové, kteří nemají předplacený premium účet, riskují, že spánek jejich nejmenších naruší hlasité reklamy.
V červenci 2020 se v Kanadě Spotify spojilo s agenturou Rethink (šlo o spolupráci mezi pobočkami v Torontu, Montrealu a Vancouveru) a společně vytvořily tiché, uklidňujících reklamy, které problém vtipně glosovaly a zároveň propagovaly polštáře a matrace z Ikea.
V průběhu jednoho měsíce pak prodejce nábytku umisťoval reklamy k uspávacím playlistům na Spotify v časech – kdy už děti s největší pravděpodobností spí, ale rodiče jsou nejspíš ještě vzhůru.
Výsledky / Podle agentury tyto reklamy nasbíraly o 164 % více kliknutí než na platformě bývá zvykem u jiných spotů.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz