Prodejce domácího vybavení vytvořil reality show, v níž soutěžící žijí ve světě bez plochého balení nábytku
Na oslavu pětadvaceti let působení ve Španělsku vytvořila Ikea reality show Trapped in the 90s. Šest účastníků zde 24/7 žije v domě z doby, kdy ještě neexistovaly inovace Ikea.
Na speciálním webu je dostupných osm YouTube episod (každá má okolo pěti minut) a nechybí ani vtipná charakteristika možných úskalí, která v domě čekají: „Povlečení je moc těžké a kouše, věci z kuchyně se povalují všude možně a koupelna je příliš malá na beauty rutinu.“
V průběhu natáčení dostávají účastníci jako překvapení produkty z Ikea, které jim dávají záblesk naděje a pomáhají jim v domě (pře)žít.
Agentura McCann Spain Madrid pořad vytvořila ve spolupráci s producenty a scénáristy reality show. Casting soutěžících, kteří se narodili po roce 1996 – kdy se ve Španělsku otevřel první obchodní dům Ikea, jim zabral týdny. CCO McCann Spain, Emiliano Gonzalez Di Pietri, v rozhovoru pro Contagious řekl: „Všichni lidé v domě patří mezi influencery. Z naší strany šlo o vědomé rozhodnutí. Věděli jsme, že naší kampani přinesou amplifikační efekt a přesně to se stalo. Sami od sebe sdílejí materiál navíc.“
Štáb zachytil více než sto hodin obsahu, který odvysílá v televizi a na sociálních sítích. Laura Durán, marketingová a insightová ředitelka Ikea Spain v prohlášení uvedla: „Tohle je nejúspěšnější obsahová kampaň, kterou jsme kdy udělali. Veškeré metriky vylétly do nebes. Španělsko se do Trapped in the 90s oficiálně zamilovalo.“
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz