Prodejce nábytku a bytových doplňků představuje svou nabídku řešení organizace prostoru pomocí pre-roll reklam na YouTube, které lidem šetří čas
Ikea India představila sérii mizejících reklam Ads That Skip You, aby ukázala svou řadu řešení pro organizaci úložných prostor, která spotřebitelům pomáhají šetřit čas.
Součástí YouTube kampaně, kterou vytvořila agentura Leo Burnett India v Mumbaji, jsou tři nepřeskakovatelné reklamy trvající šest sekund, které ukazují, že pořádek a organizovanost šetří čas. Reklamy upoutají tím, že hlavní protagonisté pokaždé přeskočí reklamu dřív, než divák.
Podle Ikea kampaň zdůrazňuje skutečnost, že organizace není jen o uspořádání věcí v prostoru – otevírá bránu k efektivnímu životnímu stylu bez stresu.
Kampaň ukazuje dětskou postel Släkt s úložným prostorem, skříňku pod umyvadlo Lilltjärn a vozík Vesken.
Výsledky / Podle agentury získala kampaň přes 53 milionů zobrazení a 48 milionů zhlédnutí. Míra zhlédnutí byla o 35 % a víc vyšší, než se plánovalo, a překonala 90 % na všech cílových trzích, celkově pak bylo zaznamenáno o 32 % víc prokliků, než byla původní meta.
Forma a funkce / Tato kampaň proměňuje skipovatelný, ultra krátký formát reklamy, u které se lidé jen třesou na to, až na obrazovce naskočí button přeskočit, na něco, co silně rezonuje. Chytře navržené předtočené reklamy spojují úsporu času a umění organizace a odpovídají tak poselství Ikea. Provedení je bezkonkurenční: reklamy jen nepoučují, ale vše prakticky ukazují.
Kampaň v podstatě ztělesňuje filozofii, že „médium je sdělení“. Daný výrok, jehož autorem je kanadský teoretik komunikace Marshall McLuhan, odráží myšlenku, že médium zvolené pro předání sdělení je přinejmenším stejně důležité jako sdělení samotné. Tato kampaň zcela dokonale ilustruje McLuhanovu teorii. Předtočený formát, který je nabitý významem, se stává prostředkem pro vyjádření sdělení značky prostřednictvím své formy.
Připomíná i to, že pre-roll reklamy – stejně jako většina médií – jsou nejpůsobivější, když značky vytvářejí obsah speciálně pro ně určený. Pokud v této oblasti trochu tápete, můžete si prohlédnout náš výběr nejkreativnějších pre-roll reklam.
Kontext je klíčový / Výběr pre-roll reklam na YouTube v Indii je pozoruhodný. Tato platforma je zde totiž velmi populární.
Vysoká spotřeba online obsahu je přímým důsledkem nárůstu dostupnosti internetu na konci roku 2010. Lidé se také začali přes YouTube vzdělávat, když své učitele neobjevili ve školách. V oblastech bez kin lidé na YouTube prostě a jednoduše vyhledávali zábavný obsah. V roce 2019 sledovalo každý měsíc videa na YouTube na svých telefonech asi 245 milionů Indů. V červenci 2023 měla tato jihovýchodní asijská země podle odhadů 467 milionů uživatelů YouTube, což je mnohem víc než v kterékoliv jiné zemi. Značky, které chtějí v Indii oslovit velké a široké publikum, rozhodně udělají dobře, když YouTube zařadí do svého mediálního mixu.
Tento článek pochází z Contagious I/O, neustále doplňovaného a plně prohledávatelného repozitáře reklamních případových studií, hloubkových strategických rozhovorů a dalších materiálů. Pro další informace o členství v Contagious I/O nebo bezplatnou zkušební verzi klikněte sem.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz