Prodejce nábytku upozorňuje na nový obchod cedulemi, které proměnily opravdové domácnosti na živé katalogy
V rámci propagace otevření nového obchodního domu v centru Toronta na konci května proměnila kanadská Ikea reálné domovy lidí ve městě na showroomy.
Prodejce vybavení do domácnosti umístil do bytů a domů ve městě svůj nábytek a doplňky a následně nainstaloval kolem oken cedule se sloganem „Stvořeno pro život v centru“ a lokací nového obchodu.
Domovy / showroomy byly navrženy tak, aby vypadaly jako katalog z Ikea, včetně cedulí v oknech lákající pozornost ke konkrétnímu produktu (např. Gradvis, váza, $15.99).
Podle agentury Rethink Toronto, která za kampaní Window Shopping stojí, kreativci vybírali domácnosti tak, aby reprezentovaly různé životní styly dané čtvrti.
Rethink vytvořil v rámci kampaně i online film s přehlídkou různých domácností včetně medailonků lidí, kteří v nich žijí.
Získejte členství v Contagious /
Tento článek pochází z Contagious I/O, neustále doplňovaného a plně prohledávatelného repozitáře reklamních případových studií, hloubkových strategických rozhovorů a dalších materiálů. Pro další informace o členství v Contagious I/O nebo bezplatnou zkušební verzi klikněte sem.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz