News & Views

Index přenosu pohlavních chorob a burza s kondomy /

Značka sexuálních pomůcek vizualizovala přenos pohlavních chorob na jehož základě upravovala ceny svých kondomů

Přední australský výrobce sexuálních pomůcek LifeStyles poskytuje slevy na své produkty, reaguje tak na zvýšení počtu nakažených pohlavně přenosnými chorobami (STI). Ve spolupráci s FCB/SIX New York vytvořila značka „STI Index“ – metriku, která reflektuje míru přenosu šesti klíčových pohlavně přenosných chorob: chlamydie, HIV, syfilisu, herpes, kapavky a HPV.

Kampaň vznikla v reakci na nárůst počtu nakažených pohlavně přenosnými chorobami v Austrálii v posledním desetiletí – případy chlamydií mezi lety 2008 a 2017 vzrostly pětinásobně a počet nakažení kapavkou se ve stejném období více než ztrojnásobil.

Projekt Publicly Traded využívá dat z Google v Austrálii a podrobuje je analýze. Například vyhledávání pohlavně přenosné choroby podle názvu („herpes“) a jejich příznaků (např. „bolest při močení“), v potaz bere také region, kde vyhledávání proběhla. Informace následně ve stylu burzovních grafů zveřejňuje na PubliclyTraded.com.au, kde mohou návštěvníci sledovat vývoj šesti v Austrálii nejčastějších a nejzávažnějších pohlavně přenosných chorob.  

STI Index navíc ovlivňuje dynamické inverzní ceny za balení kondomů LifeStyles: čím vyšší index v konkrétním regionu je, tím nižší je cena. Zákazníci, kteří stránku navštíví, si mohou zlevněné kondomy koupit buď přímo nebo požádat o upozornění na změny cen e-mailem či SMS zprávou. 

Podle tiskové zprávy iniciativa cílí na muže ve věku 18 až 34 let, kteří „projevili zájem o soukromé investice a zároveň s největší pravděpodobností kupují kondomy.“ Insight za burzovní vizualizací spočívá v tom, že „stejně jako u akcií probíhá u pohlavně přenosných chorob ‚veřejná směna‘“ a „lidé buď mohou hrát na jistotu nebo riskovat vše,“ pokračuje tisková zpráva.  

Na sociálních sítích a finančních webech kampaň podporují reklamy s IPO tématikou, které hlásají výzvu „Minimalizujte risk. Maximalizujte uspokojení“ Součástí kampaně jsou také 15ti a 30ti vteřinová videa, GIFy a prvky influencer marketingu.

Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem

Contagious Insight

Kreativní data / Když v roce 2019 daty inspirovaná kampaň Go Back To Africa od FCB/SIX New York získala Cannes Lions Creative Data Grand Prix, Contagious od předsedy poroty Yasuharu Sasaki zjistila následující: „Lidé o datech uvažují negativně. S Go Back To Africa mohou lidé o používání dat přemýšlet pozitivním způsobem. Mohl by to být katalyzátor změny přístupu.“ a dodal: „Data nezaznamenávají pouze minulost lidských aktivit. Data jsou živá neustále probíhá produkce nových dat a nepřestane ani v budoucnosti.“ S touto kampaní agentura využívá dostupná data podobně kreativním způsobem a statistiky pohlavně přenosných chorob proměňuje v dynamickou a aktuální metriku.   Vizuálu burzovního trhu, který sleduje aktuální přenos pohlavně přenosných chorob, pomáhá vyjádřit naléhavost těchto statistik – riziko nakažení je skutečné a neustále se vyvíjí a proměňuje. Nejde však o děsivou kampaň – LifeStyles se s platformou Publicly Traded staví do pozice odborníka na danou problematiku a nabízí řešení – své portfolio kondomů. Úpravou cen a zlevňováním kondomů na základě „STI Indexu“ značka poskytuje hned dva důvody k nákupu: zvýšené povědomí o výskytu pohlavně přenosných chorob a časově omezenou akční nabídku.  Ráno poté / Pokud lidé navštíví stránku a nerozhodnou se k nakoupit, platforma zákazníky pobídne k odběru aktualizací cen e-mailem nebo SMS zprávou, což je chytrý způsob, jak zákazníky motivovat k návratu buď na samotnou platformu nebo na web LifeStyles. Zatímco upozornění na změnu ceny zákazníky přesvědčí, že našli nejvýhodnější nabídku a zároveň zodpovědně pečují o své zdraví. Jde také o způsob, jak získat zákaznická data, čímž LifeStyles přiláká nové fanoušky a také insighty do své zákaznické základny. Prvky „kup teď“ a „upozornění na změnu ceny“ dávají platformě Publicly Traded přidanou hodnotu, což z ní nedělá jen vtipnou vychytávku, ale hnací mechanismus online prodejů.

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout