Značka sexuálních pomůcek vizualizovala přenos pohlavních chorob na jehož základě upravovala ceny svých kondomů
Přední australský výrobce sexuálních pomůcek LifeStyles poskytuje slevy na své produkty, reaguje tak na zvýšení počtu nakažených pohlavně přenosnými chorobami (STI). Ve spolupráci s FCB/SIX New York vytvořila značka „STI Index“ – metriku, která reflektuje míru přenosu šesti klíčových pohlavně přenosných chorob: chlamydie, HIV, syfilisu, herpes, kapavky a HPV.
Kampaň vznikla v reakci na nárůst počtu nakažených pohlavně přenosnými chorobami v Austrálii v posledním desetiletí – případy chlamydií mezi lety 2008 a 2017 vzrostly pětinásobně a počet nakažení kapavkou se ve stejném období více než ztrojnásobil.
Projekt Publicly Traded využívá dat z Google v Austrálii a podrobuje je analýze. Například vyhledávání pohlavně přenosné choroby podle názvu („herpes“) a jejich příznaků (např. „bolest při močení“), v potaz bere také region, kde vyhledávání proběhla. Informace následně ve stylu burzovních grafů zveřejňuje na PubliclyTraded.com.au, kde mohou návštěvníci sledovat vývoj šesti v Austrálii nejčastějších a nejzávažnějších pohlavně přenosných chorob.
STI Index navíc ovlivňuje dynamické inverzní ceny za balení kondomů LifeStyles: čím vyšší index v konkrétním regionu je, tím nižší je cena. Zákazníci, kteří stránku navštíví, si mohou zlevněné kondomy koupit buď přímo nebo požádat o upozornění na změny cen e-mailem či SMS zprávou.
Podle tiskové zprávy iniciativa cílí na muže ve věku 18 až 34 let, kteří „projevili zájem o soukromé investice a zároveň s největší pravděpodobností kupují kondomy.“ Insight za burzovní vizualizací spočívá v tom, že „stejně jako u akcií probíhá u pohlavně přenosných chorob ‚veřejná směna‘“ a „lidé buď mohou hrát na jistotu nebo riskovat vše,“ pokračuje tisková zpráva.
Na sociálních sítích a finančních webech kampaň podporují reklamy s IPO tématikou, které hlásají výzvu „Minimalizujte risk. Maximalizujte uspokojení“ Součástí kampaně jsou také 15ti a 30ti vteřinová videa, GIFy a prvky influencer marketingu.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz