News & Views

Jägermeister rozjíždí zábavu i v karanténě /

Značka likéru spouští rezervační službu, která během karanténních opatření propojuje barmany a baviče s online večírky 

Pandemie Covid-19 drží lidi doma, mimo bary a noční kluby. Ve snaze podpořit světovou party komunitu vytvořila značka likéru Jägermeister ve spolupráci s londýnskou agenturou Engine online rezervační platformu, která spojuje baviče a barmany s publikem z celého světa.

Meister Drop-Ins umožňuje organizátorům virtuálních večírků bezplatnou rezervaci DJ, tanečníků, barmanů, kouzelníků a dalších pro online setkání na platformách jako Skype, Zoom nebo Houseparty

Služba je součástí nové iniciativy Jägermeisteru s názvem #SAVETHENIGHT, která slibuje nové způsoby „jak oživit karanténu a dát zábavě volný průchod“ a navíc i podporuje také lidi jako jsou barmani nebo DJ, kteří přišli o živobytí.

Pro rezervaci „meistera“ na svůj domácí večírek musí lidé navštívit web #SAVETHENIGHT a zvolit si baviče nebo jiného experta dle svého výběru. Mohou si prohlédnout profil každého „Meistera“, jeho součástí kromě jsou životopisu také nformace o tom, co od návštěvy očekávat (pokud jde o lekci míchání koktejlů je dostupný i seznam ingrediencí). 

Uživatelé si následně zvolí, koho si na návštěvu přejí pozvat a zadají své jméno, email, odkaz na virtuální party a případné heslo.

Jägermeister meisterům za každou virtuální návštěvu platí a po skončení 20-30 minutového vystoupení nabídne hostiteli možnost ponechání spropitného prostřednictvím systému PayPal. 

Později ke konci května 2020 se značka se na platformě #SAVETHENIGHT chystá spustit i další aktivace včetně edic masterclasse.

Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem

Contagious Insight 

Nenechat zábavu vyhasnout / Covid-19 nadělal v podnicích po celém světě pěknou spoušť a nejvíc zasáhl značky angažující se v pohostinství a ty spojené s pořádáním hromadných akcí, večírků nebo sportovních utkání. Společnost Nielsen nedávno publikovala report, ve němž odhaduje, že jen samotný trh s alkoholem v USA bude muset pro zmírnění dopadů uzavření restaurací a barů udržet míru růstu napříč všemi kategoriemi alkoholu prodaného mimo restaurační byznys na 22 %. A největší světový pivovar AB InBev odhalil, že v důsledku vypuknutí pandemie koronaviru ztratil během prvních měsíců roku 2020 na prodejích 285 milionů dolarů. Ale ačkoliv uzavírání podniků nepříznivě ovlivnilo alkoholový průmysl, zdá se, že lidé o to více pijí doma. Například ve Velké Británii podle BBC v březnu vzrostly prodeje alkoholu o 22 % a v USA oproti loňskému roku o 55 %. Od značek alkoholu jsme už v přístupu k domácímu pití viděli mnoho kreativních řešení. Rémy Martin a Pernod Ricard se v Číně (spolu s dalšími) spojily s e-commerce gigantem JD.com a Taihe Music Group a začaly své produkty propagovat na online večírcích. Psali jsme také o australském distributorovi tvrdého alkoholu Spirits Platform, který platí barmany bez práce, aby pořádali online kurzy míchání koktejlů a globální řemeslný pivovar a řetězec barů BrewDog spustil pro své fanoušky online barový zážitek. Jägermeister má spíše pověst drinku, co si dáte na večírku, než abyste ho upíjeli osamotě doma. Značka proto nyní potřebovala přijít na způsob, jak lidi vyburcovat k pořádání večírků i během karantény, přestože nemohou vyrazit do barů a klubů. Značka v této kampani našla nejen nový způsob komunikace s fanoušky, i když zrovna nejsou venku, ale zároveň povýšila virtuální párty zážitky na novou úroveň.  Buď grand / Jägermeister svou novou platformu spustil částečně i proto, aby podpořil zaměstnance nočního života, jejichž živobytí zasáhl koronavirus. Značka pečlivě promyslela nejen způsob, jakým může pomoci, ale také jak to udělat v souladu se svými hodnotami a podstatou. Pomoc komunitě, která se ráda baví, je pro Jägermeister jako alkoholický nápoj zcela smysluplná a značka díky ní v obtížné době působí altruisticky.  Když jsme hovořili s Hughem Cullmanem, hlavní spotřebitelskou spojkou v AB InBev Europe o iniciativě pivovaru v rámci podpory hospod a barů, řekl nám, že společnost svým značkám doporučila, aby, pokud nemají na srdci nic významného a nepomáhají řešit skutečný problém, radši mlčely. Jägermeister zde však problém rozhodně řešit pomáhá a jeho role spočívá ve využití vskutku unikátní pozice. Virtuální svět / S tím, jak se lidé po celém světě izolují od své rodiny a přátel, došlo ke značnému nárůstu popularity aplikací pro uskutečňování videohovorů. Na základě reportu od mobilní zpravodajské společnosti Priori Data a Statisty stoupl v březnu počet stažení aplikací Skype, Zoom a Houseparty v každém z případů o více než 100 % a samotná Houseparty během tohoto měsíce dosáhla 17,2 milionů stažení. Zabývali jsme se také tím, jak značky tyto platformy využívají ke komunikaci se svými spotřebiteli na dálku. Například řetězec restaurací Chipotle spustil na Zoomu sérii obědových setkání. Avšak iniciativa od Jägermeisteru vystupuje z davu tím, že zprostředkovává zábavu a setkávání lidí místo, aby zvala na svou vlastní událost. Jak uvedl Dave Roberts, šéf obsahu v Engine: „Meister Drop-Ins narozdíl od aktivací jiných nápojových značek, které žádají diváky, aby přišli za nimi, přistupuje k situaci rozdílně. My si vážíme talentu našich diváků, ctíme jejich pravidla a zároveň pro ně ale vytváříme potenciální zdroj příjmů.“ V konečném důsledku ale Jägermeister buduje s cílovým publikem užší vztah a dává mu hodnotnější zážitky.

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout