News & Views

Jak náročné je pro značky skutečně pracovat s nápady? /

Zakladatelka a generální ředitelka společnosti CreativeX Anastasia Leng o tom, jak mohou data pomoci kreativním prostředkům lépe pracovat pro dobro značek

Podle Anastasie Leng, zakladatelky a generální ředitelky společnosti CreativeX, značky „sedí na skládce obsahu“. Tato skládka představuje „hřbitov nepoužívaných a nemilovaných reklam, který se jen hromadí“.

Leng, jejíž společnost pomáhá značkám zvyšovat efektivitu jejich kreativy pomocí dat, hovořila 24. ledna na konferenci Most Contagious New York o tom, jak lépe by značky mohly data pro své kreativní prostředky využívat.

Na úvod Leng odkázala na slavný výrok, který se často připisuje maloobchodnímu magnátovi Johnu Wanamakerovi: „Polovina peněz, které utratím za reklamu, je vyhozená; problém je, že nevím, která polovina.“ Podle Leng se jedná o vizi minulosti.

„Tento citát mě opravdu štve, protože ho finanční ředitelé používají ke zpochybňování efektivity naší práce a ke snižování našich rozpočtů. Znalci ho používají k tomu, aby řekli, že reklamní a marketingový průmysl, odvětví v hodnotě 650 miliard dolarů, umírá,“ postěžovala si.

Leng, která se, jak sama říká, vydala na „misi jedné ženy“, a jejím cílem je skoncovat s tímto vnímáním, představila kreativní data jako způsob sledování atribuce, který pomáhá značkám nejen identifikovat „tu efektivní“ půlku naší reklamy, ale také přesně pochopit, co v ní funguje.

Aby společnost CreativeX zjistila, jak mocná mohou být kreativní data, obrátila se nejprve na své zákazníky a zeptala se jich na velké a nezodpovězené otázky, které ovlivňují jejich marketing.

Leng uvedla, že značky si nejsou jisté, zda většinu jejich skvělých kreativních nápadů někdo skutečně uvidí. „V posledních pěti nebo deseti letech jako bychom utíkali po běžícím pásu, produkovali jsme víc obsahu než kdykoli předtím. Ale všechno to rychlé šíření obsahu způsobilo, že si mnoho lidí pokládá otázku: ‚Skutečně se tento obsah využívá? Maximalizujeme jeho plný potenciál?‘“.

Celý článek si můžete dočíst TADY.


Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout