Módní řetězec vytvořil krátké, vtipné a zároveň realistické reklamy na sociálních sítích
Nevšední debut agentury Mother London pro módní řetězec H&M popisuje, jak to, co nosíme, ovlivňuje naši náladu.
V pěti desetivteřinových spotech sledujeme mladé ženy v různých okamžicích jejich života. V jednom spotu jde dívka na vysokoškolskou přednášku, chybí jí náušnice a cítí se bez nich nahá. V další reklamě sledujeme dívku v kanceláři: oblékne si sako a hned má vyšší sebevědomí.
Kampaň Here For It odstartovala 1. září, kdy se cílová skupina vrací z letních prázdnin do školy nebo nastupuje do nového zaměstnání. Reklamy mají ukázat, jak mladé ženy vnímají módu v každodenním životě.
Spoty poběží na sociálních sítích. Podpoří je OOH kampaň, vycházející z platformy Here For It: slogany “Here for shoes that make you feel tall”, “Here for whatever smart casual means” a “Here for being the party” doplňují záběry mladých žen v H&M oblečení v různých prostředích.
„Mezi tím, co nosíme, a jak se v tom cítíme, je hluboký vztah,“ uvedla v tiskové zprávě Paulina Kårelius, vedoucí oddělení zákaznické aktivace a marketingu H&M UK&I. „Chtěli jsme se docílit upřímného zobrazení mladé ženy. Platforma Here for It pravdivě charakterizuje komplexní vztah mladých žen k módě. Móda odráží to, kým jsme, ale můžeme se za ní i schovat. Můžeme z ní čerpat sebevědomí, můžeme si díky ní najít přátele... Může zlepšit náš celkový pocit, ale také nám může zkazit celý večer.“
Po zbytek roku bude H&M spolupracovat s tvůrci obsahu a platformu Here For It doplňovat o nové a autentické pohledy na módu, které tento koncept oživí. „Vyvarovali jsme se stereotypům jako “girl boss” nebo příliš dokonalá krása. Místo toho jsme zvolili autentický a realistický způsob prezentace, ke kterému se může cílové publikum skutečně vztáhnout,“ dodala Jess Reynoldsová, kreativní ředitelka Mother London.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz