News & Views

H&M vtipně zachytilo vztah mladých žen k oblékání /

Módní řetězec vytvořil krátké, vtipné a zároveň realistické reklamy na sociálních sítích

Nevšední debut agentury Mother London pro módní řetězec H&M popisuje, jak to, co nosíme, ovlivňuje naši náladu.

V pěti desetivteřinových spotech sledujeme mladé ženy v různých okamžicích jejich života. V jednom spotu jde dívka na vysokoškolskou přednášku, chybí jí náušnice a cítí se bez nich nahá. V další reklamě sledujeme dívku v kanceláři: oblékne si sako a hned má vyšší sebevědomí.

Kampaň Here For It odstartovala 1. září, kdy se cílová skupina vrací z letních prázdnin do školy nebo nastupuje do nového zaměstnání. Reklamy mají ukázat, jak mladé ženy vnímají módu v každodenním životě.

Spoty poběží na sociálních sítích. Podpoří je OOH kampaň, vycházející z platformy Here For It: slogany “Here for shoes that make you feel tall”, “Here for whatever smart casual means” a “Here for being the party” doplňují záběry mladých žen v H&M oblečení v různých prostředích.

„Mezi tím, co nosíme, a jak se v tom cítíme, je hluboký vztah,“ uvedla v tiskové zprávě Paulina Kårelius, vedoucí oddělení zákaznické aktivace a marketingu H&M UK&I. „Chtěli jsme se docílit upřímného zobrazení mladé ženy. Platforma Here for It pravdivě charakterizuje komplexní vztah mladých žen k módě. Móda odráží to, kým jsme, ale můžeme se za ní i schovat. Můžeme z ní čerpat sebevědomí, můžeme si díky ní najít přátele... Může zlepšit náš celkový pocit, ale také nám může zkazit celý večer.“

Po zbytek roku bude H&M spolupracovat s tvůrci obsahu a platformu Here For It doplňovat o nové a autentické pohledy na módu, které tento koncept oživí. „Vyvarovali jsme se  stereotypům jako “girl boss” nebo příliš dokonalá krása. Místo toho jsme zvolili autentický a realistický způsob prezentace, ke kterému se může cílové publikum skutečně vztáhnout,“ dodala Jess Reynoldsová, kreativní ředitelka Mother London.

Získejte členství v Contagious


Tento článek pochází z Contagious I/O, neustále doplňovaného a plně prohledávatelného repozitáře reklamních případových studií, hloubkových strategických rozhovorů a dalších materiálů. Pro další informace o členství v Contagious I/O nebo bezplatnou zkušební verzi klikněte sem.

Contagious Insight

Tak akorát / Nenajdete tu žádný složitý mechanismus ani hi-tech trik – tato kampaň zaměřená na sociální sítě skvěle ukazuje vtipný a upřímný pohled na věc. Krátký obsah je šitý na míru sociálním sítím. Pouhých deset vteřin dokonale vyjadřuje, jaký vliv mají oblečení a doplňky na naši náladu. Spoty jsou něžné, pravdivé a vtipné a dobře zapadají do zábavného obsahu, který cílová skupina přirozeně sleduje na TikToku nebo Instagramu. Kampaň  jistě najde odezvu napříč všemi skupinami, protože ukazuje obyčejné situace a pocity mladých žen. Například večírky, povalování se doma, nervy v práci, škola, pochvala outfitu na toaletách v baru nebo na párty… Není přehnaně sentimentální, ani se neutápí v klišé či zastaralých výrazech, které by kreativě uškodily. Spoty na sociálních sítích a OOH reklamy jsou sympatické, realistické a svým způsobem uklidňující. Cílové publikum se v nich může najít. Chcete-li se hlouběji ponořit do toho, proč realita u spotřebitelů rezonuje, přečtěte si náš článek Unvarnished Truths. Rychlá móda cítí / Loni jsme psali o kampani agentury Uncommon pro H&M, která roli značky v životě mladých lidí vnímala podobně. Služba One/Second/Suit nabídla mladým mužům, kteří si koupi nemohou dovolit, bezplatné zapůjčení obleku na pracovní pohovor. Aktivace přiměla zákazníky, aby značku H&M vyzkoušeli a zařídila jí jistou prestiž. Tento nápad posílil pozici značky jako místa pro ambiciózní mladé lidi, kteří hledají cenově dostupné oblečení pro každou příležitost. Podobné kampaně zpochybňují negativní vnímání, které lidé mívají o značkách rychlé módy, kam patří i H&M. Sladění konkrétních outfitů s životními situacemi jim dodává emoce a význam. Publikum tak ujišťují, že jejich oblečení není na jedno použití, nýbrž smysluplnou součástí klíčových zážitků. Značka levného oblečení si tím chytře obléká novou vrstvu hodnoty.

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout