Řetězec rychlého občerstvení pomáhá Švédům řešit krizi životních nákladů. Nabízí jim starší akční nabídky, které najdou na Google Street View
V prosinci 2022 spustil McDonald's ve Švédsku interaktivní kampaň, která má přispět ke zmírnění inflačního napětí. Kampaň Deals Stuck in Time vybízela lidi, aby pomocí Google Street View hledali neaktuální OOH reklamy a odemkli tak nabídky „zamrzlé v čase“.
Kampaň staví na Google Maps. Aplikace umožňuje vrátit se v módu Street View v čase a podívat se, jak vypadaly silnice v minulých letech. Původně desktop funkce se v roce 2022 rozšířila i na mobilní telefony. „Cestovatelé v čase“ mohou sledovat OOH akce McDonald's až do roku 2009, své objevy pak nahrají na web kampaně a následně uplatní historickou nabídku při objednávání v aplikaci McDonald's.
„Ačkoli má McDonald's stále přijatelné ceny a mnoho výhodných nabídek. Nápad oživit staré nabídky, nám přišel jako dobrý a zábavný. „Cestování v čase“ nám přišlo trefné zejména v době, kdy se o cenách diskutuje víc než kdy jindy,“ řekl marketingový ředitel McDonald's Sweden Staffan Ekstam.
Ve spolupráci se stockholmskou agenturou Nord DDB spustil McDonald's OOH kampaň Deals Stuck in Time. Reklamní poutače se dokonce nacházely na stejných místech jako ony staré nabídky, což mělo lidem pomoci se v Google Maps zorientovat a starší akce odhalit. Propagace běžela prostřednictvím OOH, digitálních bannerů a sociálních médií, vznikl také spot a nechybělo ani audio. Kampaň skončila 15. ledna 2023.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz