Značka krmiva pro psy vytvořila digitální OOH kampaň cílenou na psy a regionálně zvýšila prodeje o 29 %
Výzva / Značka psích pamlsků Pedigree chtěla posílit svou vedoucí pozici na chorvatském trhu oproti zostřující se konkurenci a zároveň při tom propagovat výrobek Dentastix.
Ale vzhledem k tomu, že Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR) Evropské unie omezovalo možnost značky sledovat majitele psů a oslovovat danou cílovou skupinu spotřebitelů pomocí přesně mířených reklam, muselo Pedigree změnit strategii.
Řešení / Ve spolupráci s MediaCom Zagreb vyvinula značka algoritmus, který neidentifikoval osoby, ale místo toho rozpoznal, když se v blízkosti digitální out of home (DOOH) reklamy nacházel pes.
Když byla odhalena přítomnost psa před obrazovkami, objevila se před jeho majitelem reklama na Pedigree Dentastix.
V průběhu kampaně Pedigree algoritmus dále vylepšoval a naučil ho rozeznávat mezi malými, středně velkými a velkými psy a zobrazoval reklamy na míru pro každého z nich.
Výsledky / Agentura po skončení kampaně uvedla, že její DOOH reklamy měly průměrnou dobu sledování 13,5 vteřin, což je čtyřikrát víc, než průměr jakékoliv jiné kampaně Pedigree. Za každou aktivně sledovanou reklamu bylo tohoto výsledku dosaženo za cenu o 34,4 % nižší než je standard a prodeje v daném regionu se zvedly o 29 %.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz