Mezinárodní producent piva nabádá k zodpovědnému pití úpravou svých typických znaků
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem.
AmBev, latinskoamerická odnož společnosti Anheuser-Busch InBev, zvyšuje povědomí o zodpovědné konzumaci alkoholu zkomolením loga u svých nejpopulárnějších značek.
Brazilský pivovar proházel pořadí písmen v názvech svých osmi nejznámějších pivních značek: Stella Artois, Budweiser, Corona, Brahma, Skol, Colorado, Original a Antarctica.
Například z Budweiseru se stal Bwedusier a z Corony Cronoa.
Nové značky se následně objevily v reklamách nejpopulárnější brazilské televize Globo v průběhu prvního kola národního fotbalového mistrovství Campeonato Brasileiro.
Kampaň Dirnk Repsnosilby (Pjite Zopdověndě) se rovněž objevila na billboardech, v tištěných médiích i na sociálních sítích. Značka zároveň vytvořila sérii pivních produktů, které podporují servírování upravených značek piv v místních barech.
Zhruba 24 hodin po spuštění kampaně firma AmBev oznámila, že značky byly navrženy tak, aby upozornily na bezpečnou míru spotřeby alkoholu a na rizika řízení pod jeho vlivem.
Kampaň z dílny SunsetDDB vizuálně zobrazila, jak snadno může alkohol ovlivňovat vnímání a jaká rizika jsou s pitím alkoholu spojená.
Výsledky / Podle agentury si upravených názvů v prvních 24 hodinách všimlo okolo 200 tisíc lidí. Kampaň vygenerovala 619 tisíc interakcí během počátečních 48 hodin a celkem získala 157 milionů mediálních impresí. Vyhledávání firmy Ambev vzrostlo na Googlu během prvních 24 hodin o 1,550 %.
„Je přirozené, že kampaně o rozumném pití alkoholu, stejně jako všechny ostatní, potřebují jednou za čas obnovit, aby přilákaly pozornost a způsobily reálnou změnu chování,“ říká marketingový ředitel AmBev Alexandre Costa. „Mysleli jsme si, že je načase posunout se zase o krok dál a využít sílu všech našich hlavních značek k jednoduchému účelu: varovat, že pití alkoholu by nikdy nemělo být spojeno s řízením.“
Do platformy Contagious I/O neustále přidáváme analýzy jako je tato, stejně tak rozhovory o strategiích, články o nových technologiích, případové studie značek a reporty posledních trendů. Pokud o ní chcete vědět víc, případně si chcete do databáze zařídit přístup, klikněte sem.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz