News & Views

Kampaň týdne: Arla, Arla Iris /

Skandinávský výrobce mléčných výrobků vytvořil AI nástroj k monitorování kvality života svých krav

Mlékárna a mezinárodní družstevní podnik Arla je největším výrobcem mléčných výrobků ve Skandinávii.

Značka teď ve Finsku přišla s aplikací, která využívá AI, aby zákazníkům zprostředkovala aktuální informace o kvalitě života krav, které produkují mléko Single Farm Organic Milk. 

Kamery poháněné AI ukazují podmínky, ve kterých krávy žijí, jejich výživu, zdraví a také množství volného pohybu, kterého se jim dostává, a přinášejí i další informace o aktivitách na farmě.

Data z kamer se odesílají do aplikace Arla Iris, v níž mohou uživatelé v reálném čase ohodnotit životní standardy dobytka. Pokud by vás například zajímalo, kolik krav bylo v konkrétní den venku, aplikace vám poskytne procento zvířat, která se pásla.

V současné době je aplikace v testovacím režimu na biofarmě Tikka ve finském regionu Kurikka.

„Je důležité, spotřebitele ujišťovat, že životní podmínky krav jsou na mléčných farmách pro jejich druh typické a že je o krávy dobře postaráno,“ prohlásil Kai Gyllström, CEO Arla Finland, v tiskové zprávě. „Chtěli jsme být pro lidi ještě transparentnější tím, že jim umožníme sledovat životní podmínky krav takové, jaké skutečně jsou.“ 

Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem.

Contagious Insight

Teď mě vidíš / Pro mléčný průmysl nyní není lehká doba. Vzestup mléčných alternativ, ekologická hlediska, téma zdraví a zvyšující se povědomí o právech zvířat zasadily ziskům farem ránu. Report s názvem Rethinking Food and Agriculture 2020 – 2030 od think tanku RethinkX uvádí, že „se nacházíme na vrcholu nejrychlejšího, nejhlubšího a  nejvýznamnějšího narušení zemědělství v historii.“ RethinkX předpovídá, že do roku 2030 klesne počet krav v USA o 50 % a chov dobytka zbankrotuje. Co tedy Arla dělá, aby zůstala relevantní, když se mění přístupy spotřebitelů k jejímu produktu? Odpověď Arly: transparentnost.  Pravda vítězí / V mlékárenském průmyslu, kde klesá poptávka na úkor rostlinných výrobků jako je Oatly, vystupuje Arla z davu a dává spotřebitelům pádný důvod, proč si vybrat právě její výrobky. Studie z Food Manufacturers Institute ve spolupráci s datovou společností Label Insight uvádí, že 74 % nakupujících by přešlo od značky, kterou normálně nakupují, k jiné, která poskytuje o svém výrobku více informací, než je běžné najít na fyzické etiketě. Tvrzení podporuje i jiná studie z Label Insight s názvem Driving Long-term Trust and Loyalty Through Transparency, která odhalila, že souvislost mezi dlouhodobou prosperitou značky a její transparentností. 56 % lidí tvrdí, že by do smrti zůstali věrní značce, pokud by byla zcela transparentní a 81 % lidí uvedlo, že by vzali v úvahu kompletní portfolio výrobků dané značky právě kvůli transparentnosti. Ve zkratce: v dobách, kdy je důvěra veřejnosti na historickém minimu (podle Edelmanova barometru důvěry), je transparentnost a důkaz, že nemáte co skrývat vhodný způsob, jak dostat zákazníky na svou stranu.   Jak značky těží z transparentnosti svých marketingových kampaní? Přečtěte si náš Contagious trend

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout