Skandinávský výrobce mléčných výrobků vytvořil AI nástroj k monitorování kvality života svých krav
Mlékárna a mezinárodní družstevní podnik Arla je největším výrobcem mléčných výrobků ve Skandinávii.
Značka teď ve Finsku přišla s aplikací, která využívá AI, aby zákazníkům zprostředkovala aktuální informace o kvalitě života krav, které produkují mléko Single Farm Organic Milk.
Kamery poháněné AI ukazují podmínky, ve kterých krávy žijí, jejich výživu, zdraví a také množství volného pohybu, kterého se jim dostává, a přinášejí i další informace o aktivitách na farmě.
Data z kamer se odesílají do aplikace Arla Iris, v níž mohou uživatelé v reálném čase ohodnotit životní standardy dobytka. Pokud by vás například zajímalo, kolik krav bylo v konkrétní den venku, aplikace vám poskytne procento zvířat, která se pásla.
V současné době je aplikace v testovacím režimu na biofarmě Tikka ve finském regionu Kurikka.
„Je důležité, spotřebitele ujišťovat, že životní podmínky krav jsou na mléčných farmách pro jejich druh typické a že je o krávy dobře postaráno,“ prohlásil Kai Gyllström, CEO Arla Finland, v tiskové zprávě. „Chtěli jsme být pro lidi ještě transparentnější tím, že jim umožníme sledovat životní podmínky krav takové, jaké skutečně jsou.“
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz