Online bazar prodávající elektroniku si přivlastnil slavné tweety k propagaci svých produktů
Výzva / Back Market, online bazar, který se zabývá prodejem opravené a zlevněné elektroniky jako jsou například smartphony, chtěl vstoupit na trh v USA.
Musel ale nejdříve najít způsob, jak své opravené výrobky propagovat v zemi, která stojí spíš o nové než staré technologie, a to bez mediálního rozpočtu k zaplacení známých influencerů.
Řešení / S pomocí BETC Paris přišel Back Market na to, že všechny výrobky z druhé ruky, které prodává, na sociálních sítích už někdy celebrity propagovaly – v době, kdy do prodeje vešly poprvé.
Například Kylie Jenner si v září 2012 na svůj veřejný účet na Twitteru napsala „Nemůžu se dočkat Iphonu 5“.
Back Market analyzoval stovky twitterových profilů nejznámějších amerických celebrit s cílem najít staré tweety související s výrobky, které nyní prodává, reagoval a tak je de facto znovu publikoval, jako by byly zrovna zveřejněné. Back Market dopřál novou dávku pozornosti tweetům 311 celebrit včetně Donalda Trumpa, Kim Kardashian a 50 Centa. Bazar zároveň poslal 187 celebritám telefony, které si před lety přály.
Kampaň Refurbished Tweets propagovalo komické video o tom, jak francouzská společnost obsadila twitterové feedy amerických celebrit.
Výsledky / Podle videa případové studie bylo do 48 hodin po spuštění kampaně zadáno 26 tisíc objednávek a návštěvnost americké stránky Back Market během měsíce vzrostla o 457 % bez jakékoliv mediální investice.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz