Každý týden vybíráme z Contagious I/O databáze jednu kampaň, tentokrát je to kampaň veřejné instituce, která využívá známých hudebních hitů ke zvýšení bezpečnosti cyklistů
Bike for Brussels, belgická veřejná instituce, která se věnuje podpoře městské cyklistiky, využívá chytlavé pop songy, aby prosadila dodržování bezpečnosti.
Organizace připomíná cyklistům, aby při jízdě na kole nenosili sluchátka. Spojila se proto s lokální rádiovou stanicí Bruzz, která denně vysílá krátký pořad jménem The Earworm of the Day (Ušní červ dne) s vybranou nezapomenutelnou se písní, která vám pak celý den straší v hlavě.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=49&v=Ze6OgXOK9RM
Vtip je v tom, že až otravně chytlavé písně ulpí v cyklistům v hlavě natolik, že nebudou potřebovat poslouchat hudbu pomocí sluchátek, které je při jízdě mohou odvádět od vnímání okolí.
Kampaň vytvořila bruselská kreativní agentura Mortierbrigade. K jejímu šíření využili v Bike for Brussels také velkoplošné plakáty s texty písní (například Ruby od Kaiser Chiefs nebo Blue (Da Ba Dee) od Eiffel 65) a rozmístili je po celém městě. K mání je také Spotify playlist se všemi nahrávkami.
Bike for Brussels je iniciativa agentury Bruxelles Mobilité, které je součástí státní správy belgického hlavního města Bruselu.
Do databáze Contagious I/O neustále přidáváme analýzy jako je tato, stejně tak rozhovory o strategiích, články o nových technologiích, případové studie značek a reporty posledních trendů. Pokud o ní chcete vědět víc, případně si chcete zařídit přístup, klikněte sem.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz