Značka fast foodu sponzoruje takřka neznámý fotbalový tým a chce z něj udělat největší online klub na světě
Jako součást sponzoringu čtvrté divize britského fotbalového týmu Stevenage FC, rozjel Burger King kampaň, která si dala za cíl proměnit takřka neznámý tým na jeden z největších online klubů na světě.
V rámci Stevenage Challenge se značka spojila s David The Agency, která vyzvala hráče populární fotbalové hry Fifa 20, aby si ze seznamu týmů vybrali právě Stevenage FC a splnili sérii herních výzev. Hráči také mohli nechat hrát za tým prestižní hráče z jiných klubů. Všichni se pak na hřišti objevili v dresech s logem Burger Kingu.
Úkolem fanoušků bylo nahrávat videa splněných výzev, například gól z volného kopu, gól lobem nebo trefa do brány zpoza středové čáry a sdílet je na Twitteru Burger Kingu, aby si zvýšili šanci na výhru zajímavých cen.
Globální kampaň běžela v USA, Číně, Mexiku, Brazílii, Spojeném království, Francii, Německu, Rusku, Švédsku a Španělsku. V sázce byly různé ceny včetně dopravy zdarma, Whopper menu a dokonce šance na výhru Whopperů zdarma po celý celý rok.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz