Fastfoodový gigant nabízí zákazníkům slevy, pokud si jeho jídlo objednají online v blízkosti provozovny konkurence
Jeho aplikaci si stáhly dva miliony lidí. Burger King opět vytrolil McDonald’s a současně zvýšil počet stažení své aplikace.
Fastfoodový řetězec nabízí svůj Whopper za jeden cent, ale jen zákazníkům v okruhu 180 metrů od restaurace McDonald’s. Aby mohli lidé nabídku využít, musí mít staženou aplikaci Burger King a vyskytovat se v blízkosti McDonald’s. Když jsou dostatečně blízko, mohou si přes apku objednat Whopper za jeden cent. Aplikace jim následně ukáže cestu k nejbližší provozovně Burger King, kde na ně Whopper už čeká.
Aby kampaň Whopper Detour vůbec fungovala, musel Burger King metodou geofencingu vyznačit zóny kolem více než 14 tisíc restaurací McDonald’s po celých Spojených státech, aby aplikace „věděla“, kdy je uživatel v blízkosti konkurenční provozovny.
Akce běžela od 4. do 12. prosince a předcházelo jí krátké video vytvořené ve spolupráci s agenturou FCB New York. V něm se dezorientovaní Američané dožadují od ještě zmatenější obsluhy u drive-thru okýnek McDonald’s svého Whopperu. Obsluha McDonald’s nakonec většinou ukáže „hledačům Whopperu“ cestu k nejbližšímu Burger Kingu. Jedna iniciativní pracovnice se dokonce snažila nechat vyrobit Whopper ze surovin McDonald’s, ale „nebude to takové, jako u Burger King, abych pravdu řekla.“
Burger King nabídl i instruktážní video, kde je podrobně vysvětleno, jak lze nabídky využít. Na konci se malým písmem objeví nápis: „Není nutné ptát se u okénka McDonald’s drive thru.“
Během 48 hodin měla aplikace dva miliony stažení a pro Whopper za cent si došlo 150 000 lidí. Kampaň také zvýšila návštěvnost restaurací Burger King na téměř rekordní úroveň v historii řetězce.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz