Gigant mezi producenty sladkostí daruje mléko z tabulek čokolády ve prospěch podvyživených dětí
Cadbury, po koncernu Mars druhý největších výrobce cukrovinek, představil svůj slogan „půl druhé sklenice“ (mléka) světu už v roce 1928. Deklaroval s ním obsah mléka své mléčné čokoládě. Na Filipínách, kde téměř třetina dětí mladší pěti let trpí podvýživou, vytvořila značka čokoládu bez mléka, chybějící „půldruhou sklenici“ místo toho darovala dětem, které tyto živiny potřebují.
Ve spolupráci s Ogilvy Singapore a vznikla Generosity Bar (Velkorysá tabulka čokolády), kterou Cadbury představilo v pop-up obchodě v populárním obchodních centru v Manile. Za každou prodanou tabulku čokolády, která stála v přepočtu 2,97 dolarů, putovalo „ušetřené“ mléko podvyživenému dítěti. Dárcovský proces pomáhala zajistit nevládní nezisková organizace Reach Out Feed Philippines.
Speciální edici tabulek čokolády propagovala série venkovních reklam napříč celou Manilou, v rámci kampaně značka upravila také balení samotných čokolád, na kterém zároveň celý záměr a „dobro věci“ vysvětlila.
Výsledky / Podle agentury se kampaň během jednoho týdne dostala k 83 milionům lidí a získala přes 164 milionů mediálních impresí. Podvyživené filipínské děti zatím dostaly 200 tisíc sklenic mléka.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz