Značka oblečení se spojila s CGI influencerkou a vytvořila čistě digitální kolekci, která nevytváří žádný odpad
Norská značka oblečení Carlings se spojila s virtuální influencerkou Perl a přišla s módní kolekcí, která existuje jen v digitálním světě.
19 kusů oblečení z Kolekce Neo-Ex má zvýšit povědomí o škodách, které páchá fast fashion, přitom ale lidem umožňuje předvádět se v novém oblečení. I když jen virtuálně.
Nakupující se do projektu zapojí tak, že se nejprve vyfotí a potom si na svou fotku koupí vybraný kousek. Ceny se pohybují od 10 EUR do 30 EUR (260 až 780 Kč).
3D krejčí od Carlings používají místo jehly a nitě programy na úpravu fotografií a přizpůsobí digitální kus oblečení tak, aby na obrázku uživateli dobře seděl. Fotka se potom posílá zpět zákazníkům s tím, že by bylo fajn, kdyby ji na svých sociálních sítích sdíleli s hashtagem #adDRESSTHEFUTURE.
Virtuální influencerka Perl se stala tváří kolekce a propagovala produkty na svém instagramovém účtu. Veškerý výtěžek z kolekce daruje značka neziskové organizaci WaterAid.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz