News & Views

Kampaň týdne: Carlings, kolekce Neo-Ex /

Značka oblečení se spojila s CGI influencerkou a vytvořila čistě digitální kolekci, která nevytváří žádný odpad

Norská značka oblečení Carlings se spojila s virtuální influencerkou Perl a přišla s módní kolekcí, která existuje jen v digitálním světě.

19 kusů oblečení z Kolekce Neo-Ex má zvýšit povědomí o škodách, které páchá fast fashion, přitom ale lidem umožňuje předvádět se v novém oblečení. I když jen virtuálně.

Nakupující se do projektu zapojí tak, že se nejprve vyfotí a potom si na svou fotku koupí vybraný kousek. Ceny se pohybují od 10 EUR do 30 EUR (260 až 780 Kč).

3D krejčí od Carlings používají místo jehly a nitě programy na úpravu fotografií a přizpůsobí digitální kus oblečení tak, aby na obrázku uživateli dobře seděl. Fotka se potom posílá zpět zákazníkům s tím, že by bylo fajn, kdyby ji na svých sociálních sítích sdíleli s hashtagem #adDRESSTHEFUTURE.

Virtuální influencerka Perl se stala tváří kolekce a propagovala produkty na svém instagramovém účtu. Veškerý výtěžek z kolekce daruje značka neziskové organizaci WaterAid.


Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout