Norský prodejce oblečení vytvořil v zájmu udržitelnosti tričko v prostředí rozšířené reality
Skandinávská značka oblečení Carlings vytvořila tričko v rozšířené realitě (AR), aby docílila snížení dopadu rychlé módy na životní prostředí.
Bílé tričko s grafickým logem v horní části si lidé mohou objednat z webu Carlings za 39,90 eur (44 dolarů). Tričko je poté odesláno přímo zákazníkovi.
Po doručení objednávky mohou zákazníci navštívit instagramový účet Carlings, vybrat ikonu filtru a zvolit si z množství designů. Poté namíří fotoaparát telefonu na grafické logo trička a tímto způsobem na tričko promítnou požadovaný design.
Motivy obsahují ekologické slogany jako „Stop Denying Our Planet is Dying“ a „I’m Sure The Dinosaurs Thought They Had Time Too“.
Na instagramovém profilu značky budou pravidelně přibývat nové designy a tričko tak může podle webu Carlings „dávat každý den na odiv nový animovaný projev a posilovat tak vaše sdělení.“
Projekt vytvořila kodaňská Virtue Nordic, kreativní agentura Vice Media.
Značka Carlings představila iniciativu The Last Statement 5. prosince na každoroční akci Most Contagious v Londýně a poté zpřístupnila možnost zakoupení triček na svém webu.
Carlings se rovněž zavazuje, že 25 % z každého nákupu věnuje charitativní organizaci WaterAid.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz