Německý železniční dopravce zvýšil své tržby o 24 %. Použil fotografie srovnávající destinace a podpořil cestování do okolí.
Německé dráhy (Deutsche Bahn) využily fotografie fotogenických německých lokací, které se nápadně podobají slavným zahraničním turistickým destinacím, aby inspirovaly Němce ke strávení dovolené v jejich vlasti.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=88&v=uGtJqnatRbA
Podle Německých drah jezdí na dovolenou do zahraničí 72 % Němců. Dopravce chtěl proto Němcům ukázat, že „prázdniny doma“ mohou být stejně zajímavé jako ty strávené v zahraničí, navíc podstatně šetrnější.
Ve spolupráci s agenturou Ogilvy Germany a Getty Images použily Německé dráhy algoritmus, s jehož pomocí identifikovaly místa s největší vizuální shodou s ikonickými mezinárodními památkami.
Potom zapojily data z Facebooku a přesně zacílily na zájemce o výpravy do vybraných destinací podle Instagramu a Facebooku. Nakonec prostřednictvím geo-lokační technologie a Google vyhledávání zobrazovaly vybraným uživatelům spoty s aktuálními nejlevnějšími cenami, které je mohou přenést na dvě báječná místa (jedno v Německu a jedno v zahraničí). Cena zohledňovala polohu uživatele a jeho nejbližší letiště. Video kampaně srovnávalo v některých případech i tisíci eurové letenky do destinací jako jsou Benátky, Vancouver nebo Tokyo, s cenou vlakové jízdenky za 19 euro, která je doveze na podobné místo v Německu. Během prvních 13 dní kampaně vzniklo 750 unikátních reklam.
Výsledky / Podle případového videa vykázala propagace No Need to Fly – Around the World in Germany konverzi v řádu 6,61 % a zasloužila se o 24% nárůst tržeb značky.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz