Módní značka našla způsob, jak odměnit své fanoušky za to, že nakupují nejen oni sami, ale i jejich přátelé
Módní značka Diesel nabízí svým zákazníkům slevy a další odměny, pokud značku propagují a přispívají tak ke zvýšení online prodejů.
Účastníci, kteří se prostřednictvím platformy SIDE:BIZ zaregistrují jako ambasadoři značky, obdrží URL ke svému vlastnímu E-shopu, webové stránce, která je spojená s jejich uživatelským účtem. Ambasadoři poté sdílejí link na svých sociálních sítích (nebo kdekoliv jinde). Pokud jej kdokoliv využije a nakoupí, získávají od Dieselu slevy a další výhody.
Ti, co se v platformě zaregistrují, obdrží také status D:CODERa a získávají benefity jako dárky k narozeninám a dalším výročím, pozvánky na události, rychlejší odbavení u pokladen a nabídky výhradně pro členy.
Platforma je součástí jarní kampaně Dieselu pro rok 2019, která se jmenuje Be a Follower. Kampaň zesměšňuje influencery a říká lidem, aby byli patřičně hrdí na to, že jsou “pouze” followery. Kampaň i platformu vytvořila značka ve spolupráci s agenturou Publicis Italy.
SIDE:BIZ je v Evropě dostupná od 14. února, v Severní Americe od 19. února a v Japonsku od 22. února. Během března ji spustí také v Číně.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz