Řetězec s pizzou Domino’s odměňuje stále zákazníky za konzumaci jakékoliv (i konkurenční) pizzy, aby je motivoval ke stáhnutí své aplikace
Domino’s ve Spojených státech odměňuje zákazníky body věrnostního programu za to, že do aplikace nahrají fotku pizzy. Nezáleží přitom na tom, kde ji koupili.
Od soboty 2. února, což byl den před Super Bowl, vyzývají v Domino’s své zákazníky, aby do aplikace značky nahrávali fotky jakékoliv pizzy a sbírali tak body, za které mohou dostat pizzu zdarma. Věrnostní program se jmenuje Piece Of The Pie.
Nová aplikace obsahuje funkci využívající umělou inteligenci, kterou Domino’s nazývá “pizzový identifikátor”, ten umí rozpoznat všechny druhy pizzy a vše, co jako pizza vypadá.
Kampaň poběží 12 týdnů. Během té doby mohou účastníci nahrávat do aplikace jednu fotku týdně a pokud nasbírají 60 bodů, mohou je proměnit za jednu střední pizzu se dvěma ingrediencemi navíc.
Aby se lidé mohli kampaně zúčastnit, musí být se zapojit do věrnostního programu a stáhnout si aplikaci.
Na propagaci kampaně se podílel i výkonný ředitel Domino’s Rich Allison. Objevil se v televizní reklamě, která se točila v malé rodinné pizzerii v Atlantě. V průběhu kampaně by měl řetězec rozdat přes 100 milionů bodů.
Kampaň Points For Pies vytvořila agentura Crispin Porter & Bogusky, Boulder (CP&B).
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz