Online prodejce ze sebe dělá přátelského e-commerce giganta, pomáhá malým firmám přejít na internet
Světová e-commerce společnost eBay spustila v britském městě Wolverhampton program na podporu malých lokálních podniků.
Po boku místního zastupitelstva a londýnské agentury Sense usiluje iniciativa eBay o poskytování pomoci malým a středně velkým wolverhamptonským podnikům na poli mezinárodní soutěže.
Roční program Retail Revival sestával z měsíčního pop-up obchodu, který se nacházel v centru Wolverhamptonu. Tady měly místní firmy možnost předvést, propagovat a prodávat své produkty prostřednictvím QR kódů a zároveň organizovat workshopy a získávat nové kontakty.
Pop-up sloužil také jako výdejní místo, kde si zákazníci mohli vyzvedávat zakoupené zboží.
V rámci podpory wolverhamptonských firem nabízí eBay i školení a individuální koučink. Společnost uvádí, že chce pomoci podnikatelům přesunout své kamenné obchody na internet.
Retail Revival je celosvětová kampaň. Podobné aktivity proběhly také v několika městech v USA.
„Náš inovativní program Retail Revival pomáhá při školení místních podnikatelů v prodeji jejich unikátního zboží na světovém trhu souběžně s posilováním vazeb v rámci jejich místní obchodní komunity“, stojí na webu eBay.
Výsledky / Podle eBay dosáhly zúčastněné firmy během tří měsíců od spuštění kampaně prodejních zisků v hodnotě jednoho milionu liber (průměrný nárůst 41 % pro každou firmu).
Co se týče světového měřítka, letos v lednu eBay oznámil, že se k programu Retail Revival přihlásilo 220 prodejců, výsledkem je zhruba 80 tisíc transakcí, z nichž 10 % tvoří mezinárodní prodeje.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz