News & Views

Kampaň týdne: Ecover, L’eau de Bébé /

Značka čistících prostředků vytvořila parfém s vůní miminek, propaguje s ním prací prášek

Firma Ecover přišla s parfémem, který slouží jako reklama na neparfemovaný prací prostředek Ecover Zero.

Nedávný výzkum společnosti Ecover a její PR agentury Red Consultancy zjistil, že přes tři čtvrtiny britských rodičů se domnívá, že jejich miminko voní nejlépe na světě.

Firma spadající pod S. C. Johnson & Son poznatku využila a ve spolupráci s kreativním londýnským studiem Uncommon a parfumerií Givaudan vytvořila vůni L’eau de Bébé.

Cílem bylo ukázat hodnotu produktu bez chemie a alergenů – zachycením čisté, přirozené vůně novorozenců.

Parfém je údajně udržitelný a genderově neutrální, s jemnými tóny mateřského mléka a hebké kůže, což má evokovat vůni čerstvě narozeného dítěte.  

Vůni sice není možné zakoupit, zájemci ale mohli díky soutěži na sociálních sítích vyhrát jeden ze dvou tisíců vzorků. Soutěž uživatele vybízela, aby na Facebooku nebo Instagramu „označili to nejvoňavější dítě, které znají“.

Značka zároveň natočila komediální spot, ve němž se modelové vyžívají ve vůni miminka předtím, než odhalí, že se reklama týká čisticích prostředků. Video, které paroduje tradiční reklamy na parfémy, běželo online a napříč sociálními sítěmi od 30. dubna do 31. května 2019.

https://vimeo.com/332963483

Agentura uvedla, že kampaň vznikla za účelem povzbudit spotřebitele k tomu, aby přemýšleli o změně svých uklízecích návyků v klíčovém momentě svého života: když se stanou rodiči.

Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem.

Do platformy Contagious I/O neustále přidáváme analýzy jako je tato, stejně tak rozhovory o strategiích, články o nových technologiích, případové studie značek a reporty posledních trendů. Pokud o ní chcete vědět víc, případně si chcete do databáze zařídit přístup, klikněte sem.

CONTAGIOUS INSIGHT / Výrazný rozdíl / Ecover dává lidem důvod pamatovat si jejich produkt jako neparfemovanou alternativu k tradičním pracím prostředkům. Průmyslu domácích potřeb dominují velké značky jako Procter & Gamble, které patří 32,85% podíl na trhu s produkty péče pro děti a rodiny. Aby menší společnosti mohly těmto gigantům konkurovat a aby přilákaly pozornost, musí se nějak odlišit. Ecover láká pozornost díky parfému, který rozhodně nepředstavuje něco, co firmy vyrábějící prací prostředky dělají každý den. Nejenom že se zapíší do paměti zákazníků, ale drží se tím i poslání značky, které zní „zrozen k čistotě“. Přerušení vazeb / Většina nakupujících si ze zvyku pořizuje produkty, které jsou jim dobře známé. Zpráva InMoment’s 2018 US Retail CX Trends odhalila, že 77 % spotřebitelů zachovává určitým značkám věrnost i přes deset let. Nicméně existují příležitosti, které umožňují loajálnost zákazníků změnit. Charles Duhigg hovoří ve své knize „Síla zvyku“ o tom, jak „se zvyky lidí náhodně mění, často při důležitých životních událostech“. S tím souhlasí i statistik ze sítě amerických maloobchodů Target Andrew Pole, který v rozhovoru pro the New York Times uvedl, že existují „krátké úseky v životě lidí, kdy se staré rutiny rozpadají a nákupní zvyky se najednou neustále mění“ a také že „noví rodiče jsou pro obchodníky svatým grálem“. Tím, že Ecover zdůrazní své hodnoty v době, kdy jsou zákazníci s největší pravděpodobností vůči novým značkám vnímavější, zvyšuje šance přesvědčit je k tomu, aby si ho osvojili jako nového oblíbence.

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout