Značka čistících prostředků vytvořila parfém s vůní miminek, propaguje s ním prací prášek
Firma Ecover přišla s parfémem, který slouží jako reklama na neparfemovaný prací prostředek Ecover Zero.
Nedávný výzkum společnosti Ecover a její PR agentury Red Consultancy zjistil, že přes tři čtvrtiny britských rodičů se domnívá, že jejich miminko voní nejlépe na světě.
Firma spadající pod S. C. Johnson & Son poznatku využila a ve spolupráci s kreativním londýnským studiem Uncommon a parfumerií Givaudan vytvořila vůni L’eau de Bébé.
Cílem bylo ukázat hodnotu produktu bez chemie a alergenů – zachycením čisté, přirozené vůně novorozenců.
Parfém je údajně udržitelný a genderově neutrální, s jemnými tóny mateřského mléka a hebké kůže, což má evokovat vůni čerstvě narozeného dítěte.
Vůni sice není možné zakoupit, zájemci ale mohli díky soutěži na sociálních sítích vyhrát jeden ze dvou tisíců vzorků. Soutěž uživatele vybízela, aby na Facebooku nebo Instagramu „označili to nejvoňavější dítě, které znají“.
Značka zároveň natočila komediální spot, ve němž se modelové vyžívají ve vůni miminka předtím, než odhalí, že se reklama týká čisticích prostředků. Video, které paroduje tradiční reklamy na parfémy, běželo online a napříč sociálními sítěmi od 30. dubna do 31. května 2019.
https://vimeo.com/332963483
Agentura uvedla, že kampaň vznikla za účelem povzbudit spotřebitele k tomu, aby přemýšleli o změně svých uklízecích návyků v klíčovém momentě svého života: když se stanou rodiči.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem.
Do platformy Contagious I/O neustále přidáváme analýzy jako je tato, stejně tak rozhovory o strategiích, články o nových technologiích, případové studie značek a reporty posledních trendů. Pokud o ní chcete vědět víc, případně si chcete do databáze zařídit přístup, klikněte sem.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz