Největší indický e-commerce prodejce vytvořil smlouvajícího chatbota, který využívá hlasovou technologii Google
Flipkart, největší online maloobchod v Indii, vytvořil hlasovou funkci, která umožňuje zákazníkům smlouvat o lepší cenu v rámci měsíční promo akce Big Billion Days Sale.
Flipkart tak s Hagglebotem, který využívá hlasovou technologii Google Asistent, vdechl procesu online nakupování tradičnější ráz. Když využijí zákazníci Flipkartu Google Asistenta, vybízí je k tomu, aby si usmlouvali nižší cenu produktů.
V průběhu promo akce nabízel Flipkart několik výrobků z limitované edice exkluzivně skrze Hagglebot. Každý den takto zpřístupnil dva nové produkty a zákazníka, který vyjednával nejlépe, korunoval titulem „Boss“. Cena, kterou se „Bossovi“ podařilo vyjednat, se pak stala oficiální cenou daného produktu.
Hagglebot vznikl ve spolupráci s Google Zoo, kreativním think-tankem pro agentury a značky, a s agenturou Dentsu Webchutney. Před jeho vytvořením navštívil tým třicet bazarů ve třech městech, aby se informoval o odlišných, často používaných smlouvacích strategiích, které poté Hagglebot napodobil.
Hagglebot fungoval na všech přístrojích, které podporují funkci Google Asistent, včetně Androidu a iOSu, a také na osobním asistentovi Google Home.
Výsledky / Podle agentury se celkový výdělek z produktů prodaných skrze Hagglebota vyšplhal na 1,23 milionů dolarů. Možnost smlouvat lidé využívali v průměru 6 minut a pět sekund, což je 200x déle, než je průměrná doba používání Google Asistenta. Tím se stal Hagglebot v rámci Google Asistent projektem s největším engagementem.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz