Inovativní kampaň, v rámci které dostávali online zákazníci Walmartu vzorky od výrobce osvěžovačů vzduchu Glade v podobě voňavých vzduchových polštářků
Výzva / Značka Glade, firmy S.C. Johnson, chtěla, aby jejich osvěžovač vzduchu zkusilo více lidí. S rostoucí oblibou online nakupování ale ubývá počet zákazníků, kteří zkouší vzorky zdarma nebo se účastní prezentací produktů v kamenných prodejnách.
Řešení / Glade se spojil s Walmartem. Využil jeho balící vzduchové polštářky z online objednávek a naplnil je vůní svých osvěžovačů.
Když zákazníci rozbalili svou objednávku a vypustili vzduch z polštářků, ovanula je jarní vůně Glade. Navíc získali OQ kód, prostřednictvím kterého si vůni mohli objednat.
Vzduchové polštářky od Walmartu je před recyklováním třeba prasknout.
Kampaň Scent by Glade má na svědomí agentura Ogilvy Chicago.
Výsledky / Podle případového videa způsobila tato vychytávka během prvního týdne 83% nárůst prodeje domácích vůní Glade na na Walmart.com a za první měsíc nasbírala jedenáct milionů impresí.
Autoři si za kampaň odvezli také zlatou sošku v kategorii Media z letošního festivalu kreativity v Cannes.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz