Značka kečupu se spojila se streamery, aby spolu našli bezpečné skrýše, kde se mohou hráči Call of Duty: Warzone nasvačit
Plná koncentrace je během online zápasu pro hráče, když se zrovna snaží zahnat hlad, dosažitelná jen obtížně. Značka dochucovadel Heinz chtěla pomoct hráčům střílečky Call of Duty: Warzone, aby si mohli v klidu udělat pauzu na jídlo i během hraní. Proto pro ně našla bezpečná místa, kde se mohou během jídla ukrýt.
Kampaň Heinz Hidden Spots od agentury Gut São Paulo mapuje odlehlé herní lokality na Warzone Caldera, největší mapa a update pro Call of Duty: Warzone, bezplatná hra, která proti sobě staví na 150 hráčů na jedné mapě a nechá je bojovat do posledního přeživšího.
Heinz oslovil Activision (herní společnost stojící za Call of Duty) aby spolu s ním na kampani spolupracovala. K oznámení spolupráce došlo před spuštěním nové mapy Caldera. Značka kampaň propagovala prostřednictvím půlminutového spotu, v němž hráč jí burger a u toho hraje Call of Duty: Warzone, přičemž jej v zápětí ve hře zabijí. Heinz také ke kampani sdílel příspěvky na TikToku, Twitteru a Instagramu.
Heinz se následně spojil s několika streamery na YouTubu a Twitchi, kteří sdíleli nejlepší skrýše, kde se lze při hře bezpečně nasvačit. Během livestreamů od 17. do 19. prosince zkoumali novou mapu Call of Duty: Warzone, zatímco jedli burger a hranolky se svou vlastní, personalizovanou lahví rajčatového kečupu Heinz. Mezi streamery byli britský YouTuber Vikram Singh Barn (7,45 milionů odběratelů), brazilský hráč e-sportů Rafael ‘Rakin’ Knittel (1,5 milionu sledujících na Twitteru) a hráč e-sportů bstrdd z Chile.
Kampaň byla časem rozšířena i za hranice Call of Duty: Warzone i na další populární hry, včetně Fortnite, Player Unknowns Battlegrounds a Counter-Strike: Global Offensive.
Výsledky / 17. února mělo video ke spuštění kampaně více než 1,2 miliony zhlédnutí na YouTube. Podle agentury přinesla placená média více než 29 tisíc interakcí a 56,6 milionů impresí, které získaná média následně rozšířila na více než 24 tisíc interakcí a 51 milionů impresí. Celkem bylo zmapováno přes 150 Heinz Hidden Spots.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz