News & Views

Kampaň týdne: Heinz hledá hráčům Call of Duty skrýše na svačinu /

Značka kečupu se spojila se streamery, aby spolu našli bezpečné skrýše, kde se mohou hráči Call of Duty: Warzone nasvačit

Plná koncentrace je během online zápasu pro hráče, když se zrovna snaží zahnat hlad, dosažitelná jen obtížně. Značka dochucovadel Heinz chtěla pomoct hráčům střílečky Call of Duty: Warzone, aby si mohli v klidu udělat pauzu na jídlo i během hraní. Proto pro ně našla bezpečná místa, kde se mohou během jídla ukrýt.

Kampaň Heinz Hidden Spots od agentury Gut São Paulo mapuje odlehlé herní lokality na Warzone Caldera, největší mapa a update pro Call of Duty: Warzone, bezplatná hra, která proti sobě staví na 150 hráčů na jedné mapě a nechá je bojovat do posledního přeživšího.

Heinz oslovil Activision (herní společnost stojící za Call of Duty) aby spolu s ním na kampani spolupracovala. K oznámení spolupráce došlo před spuštěním nové mapy Caldera. Značka kampaň propagovala prostřednictvím půlminutového spotu, v němž hráč jí burger a u toho hraje Call of Duty: Warzone, přičemž jej v zápětí ve hře zabijí. Heinz také ke kampani sdílel příspěvky na TikToku, Twitteru a Instagramu.  

Heinz se následně spojil s několika streamery na YouTubu a Twitchi, kteří sdíleli nejlepší skrýše, kde se lze při hře bezpečně nasvačit. Během livestreamů od 17. do 19. prosince zkoumali novou mapu Call of Duty: Warzone, zatímco jedli burger a hranolky se svou vlastní, personalizovanou lahví rajčatového kečupu Heinz. Mezi streamery byli britský YouTuber Vikram Singh Barn (7,45 milionů odběratelů), brazilský hráč e-sportů Rafael ‘Rakin’ Knittel (1,5 milionu sledujících na Twitteru) a hráč e-sportů bstrdd z Chile. 

Kampaň byla časem rozšířena i za hranice Call of Duty: Warzone i na další populární hry, včetně Fortnite, Player Unknowns Battlegrounds a Counter-Strike: Global Offensive.

Výsledky / 17. února mělo video ke spuštění kampaně více než 1,2 miliony zhlédnutí na YouTube. Podle agentury přinesla placená média více než 29 tisíc interakcí a 56,6 milionů impresí, které získaná média následně rozšířila na více než 24 tisíc interakcí a 51 milionů impresí. Celkem bylo zmapováno přes 150 Heinz Hidden Spots.

Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem

Contagious Insight

Něco k zamyšlení / Fastfoodové značky možná vedou, když přijde na oslovování hráčů. Například Wendy’s, KFC a McDonald’s stabilně produkují kreativní kampaně, které zaujmou gamery na domácím hřišti. Ale narozdíl od Wendy’s nebo KFC nemá Heinz maskota, kterého by mohl snadno postavit do herního světa. Narozdíl od McDonald’s zase nemá historii sponzoringu významných e-sportových eventů a herních komunit. Navzdory tomu se Heinz dokázal spojit s hráči, využil obecně platnou pravdu, že jídlo potřebujeme úplně všichni včetně hráčů. Gameři podle značky stráví hraním týdně zruba osm a půl hodiny. Přerušování hry kvůli hladu pro ně znamená konkurenční nevýhodu, obzvlášť v případě nonstop her jako je Call of Duty. Jak řekla Isabella Rizzo, marketing VP Kraft Heinz: „Až 80 % hráčů při hraní jí a pije. V případě multiplayer online her jako Call of Duty, kde vás může špatně načasovaná přestávka stát zápas, je svačinka celkem oříšek.“ Identifikace a úspěšné řešení skutečného problému tvoří pro Heinz mezi gamery pozitivní asociace s produktem.  Zlepšovat a nerušit / V našem článku o trendech v herním světě jsme psali, že značky musí vytvořit co nejlepší variantu in-game marketingu a přidat hmatatelnou hodnotu. Kampaň Heinz Hidden Spots tyto požadavky splňuje naprosto přesně. Nabízí strategický nástroj, který neruší zážitek ze hry. Jak pro Chief Marketer uvedla ředitelka značky Heinz Ashleigh Gibson, „jde o delikátní rovnováhu, kterou musí značky usilující o oslovení hráčů trefit: ‚Tohle je pro ně zábava, nechceme být narušitelé. Musíte být autentičtí. Nemůžete k nim jen mluvit. Musíte jim poskytnout skutečnou hodnotu, kterou při hře využijí. Pochopte, jací jsou, proč dělají, co dělají a berte ohled na problémy, kterým při jejich oblíbené činnosti čelí. A pokud jim dokážete přinést zajímavá kreativní řešení, která jim pomohou s největšími výzvami, odemknete si tím možnosti skvělých aktivací, které jsou zároveň užitečné pro spotřebitele, musíte však s nimi zarezonovat.‘“ Metagaming (nesouvisí s metaverse) popisuje všechen čas, energii a samostudium gamerů mimo hru. Během této doby se věnují získávání konkurenční výhody nad protihráči. Kampaň Hidden Spots na tomto chování staví, aby hráčům zábavně a dostupně poskytla užitečné informace  Široký engagement, úzké zaměření / Všechny akce jako Super Bowl, Olympijské hry, udílení Oscarů nebo Grammy lákají masové publikum, generují zvýšený zájem a mediální pozornost. Podobně mají i videohry velká výroční události – například grand finále světového poháru League of Legends 2021 přilákalo přes čtyři miliony aktivních sledujících. Představení nové mapy Call of Duty možná takových rozměrů nedosahuje, přesto šlo o důležitý bod zájmu v kalendáři mnoha gamerů po celém světě a tedy i vhodný okamžik k tomu, aby se Heinz pokusil pozornost hráčů upoutat. Nová mapa navíc poskytla značce příležitost k chycení hráčů a využití vzrušení, které v této souvislosti jejich svět naplnilo.

Contagious informace přímo do vašeho mailu

Přihlaste se k odběru bezplatného newsletteru a získejte týdenní dávku kreativních novinek, marketingových trendů a všech potřebných informací napříč oborem. A navíc nepřijdete ani o naši Kampaň týdne.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.

© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz

Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Marketing
Marketingové nástroje pro Facebook
Facebook
Přijmout
Odmítnout
Analytics
Nástroje pro Google Analytics
Google Analytics
Přijmout
Odmítnout