Hotel proměnil své pokoje po vzoru nabídek Airbnb, aby zvýšil počet rezervací a změnil pohled na ubytování
Výzva / Airbnb pokoje a apartmány pohostily v Hondurasu od začátku fungování platformy v roce 2008 přes 500 milionů lidí. Až 60 % z nich podle průzkumu preferuje před hotely právě Airbnb. Cestovní ruch v Hondurasu ročně vydělává 700 milionů dolarů. Přesto se tamnímu hotelnictví přestává dařit. Hotel Honduras Maya cílí na turisty z řad mileniálů, kteří Airbnb často využívají.
Řešení / Ve spolupráci s Ogilvy Honduras vytvořil hotel iniciativu Hotelbnb, která využila zákaznický servis, zařízení a optimální polohu hotelu v hlavním městě Tegucigalpa. Agentura zanalyzovala tamní nejpopulárnější nemovitosti nabízené na Airbnb, aby si osvojila popis, fotografie a profily hostitelů, které se jejich cílové skupině zamlouvají. Jak vysvětluje případové video kampaně, následně hotel přišel s novým designem a zrenovoval své pokoje ve stylu nabídek Airbnb tak, aby splňovaly aktuální mileniálské trendy jako osobité osvětlení“ nebo „designové židle“.
Poté hotel založil svým zaměstnancům na Airbnb hostitelské účty a nicnetušícím cestovatelům nabízel skrze platformu své pokoje. Video kampaně ukazuje, jak jsou hosté bezprostředně po příjezdu na ubytování zmatení a frustrovaní, načež si je hotel získá bazénem, saunou, pokojovým servisem a dalšími službami, které by v ceně běžného Airbnb nedostali.
Výsledky / Do hotelu Honduras Maya přijelo v prvních třech měsících po spuštění více než 4200 hostů, což v prvním kvartálu letošního roku vyústilo v 32,5% nárůst rezervací. Hoteloví „hostitelé“ získali za své služby v průměru 4,8 hvězdiček a 62 % hostů uvedlo, že by tento zážitek doporučilo.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz