Hotelový řetězec spouští službu, která za hotelové hosty během dovolené spravuje jejich sociální sítě
Hotelový řetězec Ibis chce, aby si jeho hosté dovolenou pořádně vychutnali a nemuseli věnovat přehnanou pozornost zachycení té nejdokonalejší fotky na Instagram. Značka, která patří do portfolia AccorHotels, představila službu „hlídání sociálních sítí“, kterou nabízí ve všech sedmnácti hotelech v Curychu a v Ženevě.
Jako součást služby Relax We Post, jež je dílem curyšské kreativní agentury Jung von Matt / Limmat, předá host Ibisu při příjezdu svůj Instagram hotelovým „hlídačům“. Značka spolupracuje s více než desítkou známých influencerů, včetně Anny Maradan, Cristiny Gheiceanu, Pascala Erba a Elaye Leutholda, kteří za ně postují fotky, zveřejňují Instagram Stories a odpovídají na komentáře.
Služba je k dispozici zdarma hostům hotelů Ibis v Curychu a v Ženevě od 3. listopadu do 2. prosince 2018. Rezervovat si ji můžete prostřednictvím specializované microsite kampaně, kde se také můžete dozvědět více o všech „hlídačích“, kteří za hosty jejich sociální sítě spravují. Ceny ubytování včetně snídaně začínají na devadesáti dolarech za noc.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz