Islandská národní rada pro cestovní ruch přejmenovala veřejně dostupnou vodu na Kranavatn („kohoutková voda“), aby podpořila ekoturismus
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem.
Iniciativa Inspired by Iceland nabádá návštěvníky, aby se zapojili do „Kranavatn výzvy“ a k navštívili webové stránky turistické organizace, kde mají podepsat slib, že se během svého pobytu v zemi budou přistupovat zodpovědněji k využívání jednorázových plastů jako jsou plastové lahve na vodu. Účastníci výzvy si na stránce také odemknou poukaz v hodnotě, kterou by během pobytu utratili za plastové lahve s vodou. Voucher pak mohou využít v několika tamních premiérových obchodech.
V rámci kampaně, která vznikla v Londýně ve spolupráci s The Brooklyn Brothers, se rada pro cestovní ruch spojila s několika islandskými bary, restauracemi a hotely, které Kranavatn nabízejí jako „nové luxusní pití“. Iniciativa Inspired by Iceland zároveň na letišti otevřela Kranavatn bar, který vítá nové návštěvníky. Vybraní influenceři zároveň obdrží Kranavatn lahve na vodu a zvýší povědomí na sociálních médiích.
Podle agenturní studie, která se týkala šestnácti tisíc cestovatelů ze Spojených států a Evropy, 65 % dotazovaných uvádí, že na dovolené využívají balenou vodu více, než doma. Zatímco 70 % z nich v zahraničních destinacích kohoutkové vodě nedůvěřuje.
Agentura tvrdí, že v případě Islandu se jedná o čistě ledovcovou vodu, kterou tisíce let filtruje láva a proto je jednou z nejčistších a nejchutnějších vod na světě.
Do platformy Contagious I/O neustále přidáváme analýzy jako je tato, stejně tak rozhovory o strategiích, články o nových technologiích, případové studie značek a reporty posledních trendů. Pokud o ní chcete vědět víc, případně si chcete do databáze zařídit přístup, klikněte sem.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz