Značka spadající pod Nestlé mění v rámci udržitelnosti v Japonsku své obaly
Ve snaze o snížení množství plastového odpadu změnil KitKat v Japonsku obaly svých čokoládových tyčinek.
Značka spadající pod Nestlé balí nyní místo do plastu své čokoládové laskominy do zesíleného papíru. Obal je kompletně recyklovatelný a obdržel certifikát Forest Stewardship Council.
KitKat vede zákazníky také k tomu, aby obaly využívali i k dalším účelům. Například ke psaní vzkazů nebo skládání origami. Součástí obalů je třeba návod na složení papírových origami jeřábů.
Značka předpokládá, že tato iniciativa by měla ušetřit zhruba 380 tun plastových obalů ročně.
Tento článek se původně objevil na platformě Contagious I/O. Pro více informací klikněte sem.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
Zadáním svého mailu souhlasíte s GDPR.
© 2024 Contagious / Ochrana soukromí / vytvořil pixelhouse.cz